  • 1. Data: 2002-04-10 14:35:25
    Temat: BZWBK - SUPER On-line
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Co prawda przelewow nie zalatwilem (nie wysyla do Multibanku), poprosilem za
    to inna (mlodsza ladna :))) pania dysponetke, zeby zalatwila mi te sprawe -
    dalem numer NIK, swoje telefony i naziwsko - ma sprawdzic i oddzwonic -
    ciekawe czy zadzwoni??? :)

    No ale do rzeczy.
    Wplata 200 zl na konto.
    Obok jest apteka. Zakup karta 46 zl (maestro).
    Przychodze do domu - wszystko rozliczone LACZNIE z platnoscia w aptece (nie
    zablokowane tylko juz pelen opis transakcji - kasa sciagnietya :)

    Okazuje sie, ze w POSach WBKowskich w bylym WBK - dziala super online..
    Czegos takiego chyba zaden bank nie oferuje??? :)

    No ale zobaczymy jak z tymi przelewami bedzie

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-11 07:50:13
    Temat: Re: BZWBK - SUPER On-line
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Okazuje sie, ze w POSach WBKowskich w bylym WBK - dziala super online..
    > Czegos takiego chyba zaden bank nie oferuje??? :)

    oferuje to kazdy bank majacy wlasne centrum rozliczeniowe. Np. ING czy
    Pekao.

    D.

  • 3. Data: 2002-04-11 08:13:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > oferuje to kazdy bank majacy wlasne centrum rozliczeniowe. Np. ING czy
    > Pekao.

    W Pekao powiadasz ;)) W bankomatach kurka szczegolnie :)

  • 4. Data: 2002-04-11 08:29:06
    Od: <g...@p...onet.pl>

    A ING nie ma centrum rozliczeniowego...

  • 5. Data: 2002-04-11 08:41:09
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > A ING nie ma centrum rozliczeniowego...

    co ty nie powiesz - a wszystkie transakcje w bankomatach sa widoczne od razu
    przez Internet dzieki cudownemu zbiegowi okolicznosci ? :-)

    nie lacza sie z centrum podczas wyplaty ? To byloby bardzo dziwne.. Ja teraz
    nawet kupujac kredytowka Pekao w ich POSie mam transakcje rozliczona w tym
    samym dniu.

    D.

  • 6. Data: 2002-04-11 08:41:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie lacza sie z centrum podczas wyplaty ? To byloby bardzo dziwne.. Ja
    teraz
    > nawet kupujac kredytowka Pekao w ich POSie mam transakcje rozliczona w tym
    > samym dniu.

    Hej, hej, hej.
    rozliczona, to znaczy masz od razu tego samego dnia kwote blokowana z
    rachunku, czy tez _rozliczona_ to znaczy zdjeta kwote z konta, oraz prszez
    internet opis transakacji, ze byla przeprowadzana tu a tu???
    Bo w Multi tez od razu jest rozliczana, ale kwota schodzi po ok 2-3 dniach -
    i wtedy mam szcegoly transakcji...
    no wiec?

  • 7. Data: 2002-04-11 09:25:47
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > internet opis transakacji, ze byla przeprowadzana tu a tu???
    > Bo w Multi tez od razu jest rozliczana, ale kwota schodzi po ok 2-3

    no wiec w Pekao (od niedawna co prawda) jest tak ze w dniu transakcji w POS
    Pekao kwota jest zdejmowana i rozliczana na koncie. Sam bylem zdziwiony - bo
    wiekszosc bankow dokonuje blokady a rozlicza kwote dopiero po kilku dniach.
    Widac Pekao jest teraz bardziej on-line niz wiele innych bankow.

    D.

  • 8. Data: 2002-04-11 09:27:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Apr 11, 2002 at 11:25:47AM +0200, Dave wrote:

> [...]
    > wiekszosc bankow dokonuje blokady a rozlicza kwote dopiero po kilku dniach.
    > Widac Pekao jest teraz bardziej on-line niz wiele innych bankow.

    Jak ich pos i ich karta to dlaczego nie?

    Przeciez nie sa w stanie zrobic tego z POSem polcardu, skoro
    rozliczenie przyjdzie dopiero nastepnego dnia ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-04-11 11:48:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    dniach.
    > Widac Pekao jest teraz bardziej on-line niz wiele innych bankow.

    ROTFL :-)) List miesiąca ;-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-04-11 12:33:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Jak ich pos i ich karta to dlaczego nie?
    > Przeciez nie sa w stanie zrobic tego z POSem polcardu, skoro
    > rozliczenie przyjdzie dopiero nastepnego dnia ;-)

    Dodam jeszcze, ze ich (Pekao) centrum rozliczeniowe chyba najczesciej
    "siada". A szczegolnie w weekendy.
    Poza tym to centrum rozliczeniowe idzie "pod mlotek"...
    pzd