  • 1. Data: 2002-04-10 12:41:20
    Temat: platnoisci
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    czesc!!!
    dzieki radom czesci z Panstwa postanowilem zalozyc konto w Multibanku oraz
    MBanku i teraz powstaje pytanie jak dlugo beda szly przelewy z jednego banku
    do drugiego??? i jak wyglada sprawa z placeniem np za gaz, prad, telefon???
    czy wysylam zwykly przelew ? a co z potwierdzeniem nadania? pozdrawiam

    Z powazaniem Jakub Żak

  • 2. Data: 2002-04-10 14:37:32
    Temat: Re: platnoisci
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    telefon???
    > czy wysylam zwykly przelew ? a co z potwierdzeniem nadania? pozdrawiam

    Idzie normalnie jak pomiedzy dwoma roznymi bankami - czyli eliksirem jeden
    dzien (wysylka pierwsza sesja - o 13 w Multi kasa powinna byc)
    Gaz i telefion - w Multi mozna sobie zdefiniowac :) jesli to ma byc za kogos
    (kiedy bylo tak w mBanku)
    Wysylac nalezy zwykly przelew - w moim przypadku zawsze dochodzi chociaz
    pace jako ja za ojca - nigdy zadnych problemow.

    Potwierdzenie nadania - jesli bedzie potrzebne - mozna sobie isc do
    placowki, lub via poczta.