  • 1. Data: 2002-04-10 13:09:36
    Temat: ING Bank Slaski?
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Poszukuje opinii na temat ING Banku Slaskiego - konto Standard lub Komfort.
    Czy jest warte swoich pieniedzy za prowadzenie (odpowiednio 7 i 14 zl)?
    Troche drogie kredyty, ale czy cos jeszcze? Dzieki...

  • 2. Data: 2002-04-10 13:36:31
    Temat: Re: ING Bank Slaski?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Poszukuje opinii na temat ING Banku Slaskiego - konto Standard lub Komfort.
    > Czy jest warte swoich pieniedzy za prowadzenie (odpowiednio 7 i 14 zl)?
    > Troche drogie kredyty, ale czy cos jeszcze? Dzieki...

    Prawda jest taka że na południu warto, bo ma tu b. dużo placówek i bankomatów.
    Ja płacę 7 zł i mam darmowe przelewy z papierowymi potwierdzeniami
    (niestety, "Dokument elektroniczny nie wymaga podpisu")
    i wyciągami.
    Maestra i elektrony płatne dodatkowo 12 :(
    ale za to raz jak mi się zdarzyło zgubić
    to po północy zadzwoniłem na (bezpłatną) infolinię - obsługę rach. i od ręki
    miałem zablokowaną.
    Komfort chyba się tym tylko różni że ma dodatkowo jakieś ubezp. NW.
    PS

  • 3. Data: 2002-04-10 13:41:50
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy jest warte swoich pieniedzy za prowadzenie (odpowiednio 7 i 14 zl)?
    > Troche drogie kredyty, ale czy cos jeszcze? Dzieki...

    Mam konto Komfort przekształcone z Pakietu Super (to było super konto) -
    teraz to jest kicha. Chcę zmienić konto na jak najtańsze i oddać karty a do
    rozliczeń Lukas eKonto pro za 7pln/m-c. Zostawiam w BSK bo mam tam limit
    debetowy na 2000 i może się czasem przydać - choć może to nie najlepszy
    pomysł (raz na rok to się chyba płaci na ten limit) ale nie mam na razie
    gdzie indziej limitu.

    pzdr
    mwi

  • 4. Data: 2002-04-11 10:30:36
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    > debetowy na 2000 i może się czasem przydać - choć może to nie najlepszy
    > pomysł (raz na rok to się chyba płaci na ten limit) ale nie mam na razie

    W Lukasie 2 tys debtu powinieneś dostać od ręki.

  • 5. Data: 2002-04-12 11:22:48
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    > do

    > W Lukasie 2 tys debtu powinieneś dostać od ręki.

    na jakiej zasadzie bo w przypadku niższego oprocentowania to biorą pod uwagę
    zarobki z um. o pracę a te mam niskie i aby zwiększyć muszę czekać ileś tam
    m-cy

    pzdr
    mwi