  • 11. Data: 2010-01-25 19:34:06
    Temat: Re: [BZWBK] MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
    Od: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Prof_Ex <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-
    paid/zblizeniowa-z-doladowa
    > niem/karta-zblizeniowa-z-doladowaniem.html

    Ciekawe, że banki mają tak wielki problem z udostępnieniem podglądu takiej karty
    przedpłaconej przez
    internet. Nawet gdyby logowało się tylko na nr karty, to i tak nic więcej poza
    podglądem stanu środków
    nie można by było zrobić. Lub np przy pierwszym logowaniu, należałoby ustalić hasło.

    Chyba jedynie karty pre-paid Banku Handlowego oferują podgląd przez internet.

  • 12. Data: 2010-01-25 19:51:19
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Stiwi wrote:

> [...]
    hasło.

    > Chyba jedynie karty pre-paid Banku Handlowego oferują podgląd przez internet.

    ING jakiś czas temu gdy miałem u nich pre-paida maestro nie miało z tym
    problemu. No może jeden - trzeba było otworzyć darmowe OKO żeby był
    podgląd do pre-paida :D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 13. Data: 2010-01-26 08:24:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-
    doladowaniem.html

    > "Karty przedpłacone MasterCard PayPass już wkrótce dostępne będą w
    > Premiumshop24 oraz w placówkach Banku Zachodniego WBK"
    >
    > Jaki to ma zwiazek z temate?

    te karty BZWBK już kiedys wydawal, nawet jedna taką mam (chyba juz mi
    wyexpirowala), kiedys kosztowala 20 zł, ale jak sie 3x nią zapłaciło to
    oddawali ww. kwote ;-)

    wyglada na to, ze karta znowu pojawila sie w ofercie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-01-26 09:24:09
    Od: sorden <s...@u...pl>

    RobertS wrote:

> [...]
    > oddawali ww. kwote ;-)
    >
    > wyglada na to, ze karta znowu pojawila sie w ofercie

    Oby pojawila sie szybko i oby mozna bylo placic w Ryanair bez prowizji ;)

    --
    in

  • 15. Data: 2010-01-26 10:13:40
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-01-26 09:24, RobertS pisze:

    > wyglada na to, ze karta znowu pojawila sie w ofercie

    Ma sie dopiero pojawić.
    A autor watku napisal ze juz jest a to jest mala roznica ;)
    Czekam na nia z niecierpliwoscia.

  • 16. Data: 2010-01-26 10:37:51
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Ma sie dopiero pojawić.
    > A autor watku napisal ze juz jest a to jest mala roznica ;)

    Faktycznie.
    Mea culpa ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 17. Data: 2010-01-26 13:11:05
    Temat: Re: MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    Karta pre-paid MasterCard PayPass, która wkrótce pojawi się w
    sprzedaży zastąpi wycofaną kartę Maestro.

    W naszym systemie karty te widnieją jako pre-paid i tak też powinny
    być identyfikowane przez ryanair.com.

    Jeśli chodzi o obsługę kart pre-paid to obecnie stan środków na karcie
    i listę ostatnich transakcji można sprawdzić poprzez usługę sms.
    Postulat obsługi wszystkich kart pre-paid w dedykowanym serwisie
    internetowym został zgłoszony przez klientów w serwisie Bank Pomysłów
    (https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/460-serwis-online-r
    owniez-dla-
    zwyklych-kart-prepaid). Trwają obecnie prace nad jego wdrożeniem.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 18. Data: 2010-01-26 13:16:35
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-01-26 14:11, Zespol_BZWBK pisze:

    > Karta pre-paid MasterCard PayPass, która wkrótce pojawi się w
    > sprzedaży zastąpi wycofaną kartę Maestro.

    A to wkroce nastapi w najblizszych tygodniach czy miesiacach?

  • 19. Data: 2010-01-26 14:50:34
    Od: sorden <s...@u...pl>

    kuba wrote:

    > A to wkroce nastapi w najblizszych tygodniach czy miesiacach?

    No wlasnie. Wkrotce musze dokonac rezerwacji i ta karta by sie bardzo
    przydala ;)

    --
    in

  • 20. Data: 2010-01-26 15:11:38
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jan 26, 2:16 pm, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > A to wkroce nastapi w najblizszych tygodniach czy miesiacach?

    Karta powinna trafić do sprzedaży do końca lutego bieżącego roku.