  • 21. Data: 2010-01-26 16:34:38
    Temat: Re: MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> napisał(a):
    > W naszym systemie karty te widniej=B1 jako pre-paid i tak te=BF powinny
    > by=E6 identyfikowane przez ryanair.com.

    No wlasnie, powinny. A nie wiadomo czy Ryanair (czy tez firma rozliczajaca
    transakcje) uaktualni baze BINow i rozpozna karte jako Prepaid.

    --
    Sinus

  • 22. Data: 2010-01-26 17:36:32
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Sinus wrote:

    > No wlasnie, powinny. A nie wiadomo czy Ryanair (czy tez firma rozliczajaca
    > transakcje) uaktualni baze BINow i rozpozna karte jako Prepaid.

    Mam propozycję żeby ktoś z BZWBK to sprawdził osobiście. Wtedy można się
    reklamować jako "jedyna polska karta którą można bezpłatnie płacić w
    Ryanair" :D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 23. Data: 2010-03-01 18:19:56
    Od: " " <k...@g...pl>

    Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> napisał(a):

    > Karta powinna trafi=E6 do sprzeda=BFy do ko=F1ca lutego bie=BF=B1cego roku.

    Chyba jeszcze nie trafiła, a przynajmniej nie do oddziału przy krakowskim Rynku
    Głównym ;-) Czy ktoś z Was zamawiał ją przez premiumshop24? Nie mam czasu czekać
    dwóch tygodni na dostawę...

    Spróbuję za kilka dni. Albo gdzie indziej.

  • 24. Data: 2010-03-01 19:03:31
    Od: sorden <s...@u...pl>

    wrote:

> [...]
    > czasu czekać dwóch tygodni na dostawę...
    >
    > Spróbuję za kilka dni. Albo gdzie indziej.

    No i ciekawe czy od dzis - zgodnie z obietnicą - karta działa z Ryanair.

    --
    in

  • 25. Data: 2010-03-03 14:31:20
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Mar 1, 8:03 pm, sorden <s...@u...pl> wrote:

    > No i ciekawe czy od dzis - zgodnie z obietnic - karta dzia a z Ryanair.
    >
    > --
    > in

    Karta działa w Ryanair. Informacja potwierdzona przez jednego z
    naszych klientów http://blog.bzwbk.pl/2010/02/zblizeniowa-rewolucja/#
    comment-1774

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 26. Data: 2010-03-03 14:44:06
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Sty, 20:51, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > ING jakiś czas temu gdy miałem u nich pre-paida maestro nie miało z tym
    > problemu. No może jeden - trzeba było otworzyć darmowe OKO żeby był
    > podgląd do pre-paida :D
    Gdyby BZWBK umozliwił dostęp do rachunku karty on-line oraz bezpłatne
    przelewy zwrotne(mogą byc limitowane i tylko na rachunek w BZWBK) to
    byłaby to ciekawa karta.

  • 27. Data: 2010-03-03 14:46:25
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> napisał(a):

    > Zesp=F3=B3 Banku Zachodniego WBK

    Jak szybko srodki beda dostepne na rachunku karty po wykonaniu przelewu
    wewnetrznego na rachunek karty? Czy bedzie to natychmiast?

    --
    Sinus