  • 1. Data: 2010-01-24 23:09:04
    Temat: kk polbanku era
    Od: PP <n...@n...pl>

    hej!

    polbank ma calkiem fajna kk wydawana wspolnie z era gsm. Pare pytan:

    - czy dla tej karty mozna zmienic pin w bankomacie?
    - czy mozna dla niej ustawic dzienne limity transakcji gotowkowych i
    bezgotowkowych i zmieniac przez net?
    - czy mozna zrezygnowac z wyciagow papierowych i dostawac tylko
    elektroniczne? jak to dokladniej dziala?
    - czy przez net widac blokady na poczet transakcji?
    - czy umowa na dostep przez net umowliwia pozniej na jej podstawie np,
    zaciaganie kredytu, czy jednak by podpisac umowe kredytu gotowkowego
    trzeba isc do oddzialu?
    - na jaka kwote jest bankowy tytul egzekucyjny w umowie karty?

    co jeszcze powinienem wiedziec? ;)

    warto brak pod uwage cos podobnego w innym banku?

  • 2. Data: 2010-01-24 23:54:37
    Temat: Re: kk polbanku era
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Sty, 00:09, PP <n...@n...pl> wrote:
    > hej!
    >
    > polbank ma calkiem fajna kk wydawana wspolnie z era gsm. Pare pytan:
    >
    > - czy dla tej karty mozna zmienic pin w bankomacie?

    TAK

    > - czy mozna dla niej ustawic dzienne limity transakcji gotowkowych i
    > bezgotowkowych i zmieniac przez net?

    nie wiem

    > - czy mozna zrezygnowac z wyciagow papierowych i dostawac tylko
    > elektroniczne? jak to dokladniej dziala?

    tylko papierowe, w necie praktycznie wyciągi nie istnieją

    > - czy przez net widac blokady na poczet transakcji?

    nie widać, praktycznie w necie mało widać

    > - czy umowa na dostep przez net umowliwia pozniej na jej podstawie np,
    > zaciaganie kredytu, czy jednak by podpisac umowe kredytu gotowkowego
    > trzeba isc do oddzialu?

    nie wiem

    > - na jaka kwote jest bankowy tytul egzekucyjny w umowie karty?
    >
    > co jeszcze powinienem wiedziec? ;)
    >
    > warto brak pod uwage cos podobnego w innym banku?

    Ta karta albo złota jest godna rozważenia.

  • 3. Data: 2010-01-25 08:46:14
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 24 Jan 2010 15:54:37 -0800 (PST), k...@g...pl
    napisał(a):

    > nie wiem

    Limity włąśnie wprowadzili
    http://polbankefg.pl/karty-kredytowe/download/regula
    min-kart-kredytowych.pdf,
    ale ustawiać ich przez sieć się nie da.

    > tylko papierowe, w necie praktycznie wyciągi nie istnieją

    Mają być odpowiedniki papierowych (mailem już chyba wysyłają), to co jest w
    systemie spokojnie wystarcza.

    > nie widać, praktycznie w necie mało widać

    Blokad nie widać, za to opisy transakcji zawierają chyba najwięcej
    informacji ze wszystkich banków. Kiedy ostatnio zaglądałeś?

    > nie wiem

    Sama umowa na kartę daje dostęp tylko do danych karty. Pewnie trzeba do
    oddziału.

    Na jakąś kosmicznie dużą (przynajmniej przy goldzie).

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-01-25 16:24:11
    Od: Duke <d...@g...com>

    k...@g...pl pisze:

    > tylko papierowe, w necie praktycznie wyciągi nie istnieją

    Można już zrezygnować z papierowych na rzecz elektronicznych.

    > nie widać, praktycznie w necie mało widać

    Obecnie widać sporo: wyciągi archiwalne, operacje z bieżącego cyklu...,
    ale blokad jeszcze nie.

  • 5. Data: 2010-01-25 19:43:29
    Od: PP <n...@n...pl>

    > Na jakąś kosmicznie dużą (przynajmniej przy goldzie).

    a przy zwyklej polbank era tez tak jest?

  • 6. Data: 2010-01-25 19:47:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PP <n...@n...pl> writes:

    > a przy zwyklej polbank era tez tak jest?

    150 tys.
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 7. Data: 2010-01-25 19:56:16
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 20:47:34 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > 150 tys.

    No to tyle samo co przy goldzie (sprawdziłem przed chwilą). Chyba, że to
    zależy od limitu i mamy takie same ;).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2010-01-25 20:06:26
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 25 Sty, 20:56, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > No to tyle samo co przy goldzie (sprawdziłem przed chwilą). Chyba, że to
    > zależy od limitu i mamy takie same ;).

    Przy karcie o której mówię (bo jej nie mam), limit jest 4 KPLN
    KJ

  • 9. Data: 2010-01-25 20:25:03
    Od: PP <n...@n...pl>

    > 150 tys.
    > KJ

    chyba ich pobieglo, az dziwie sie, ze ktos im to bierze!

  • 10. Data: 2010-01-26 07:18:02
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 12:06:26 -0800 (PST), kjonca napisał(a):

    > Przy karcie o której mówię (bo jej nie mam), limit jest 4 KPLN

    No to mają stały, niezależny od rodzaju i limitu.

    --
    Kojer