  • 1. Data: 2005-09-30 10:37:36
    Temat: [BZWBK] Karta walutowa MasterCard-Maestro?
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Przeglądam informacje dotyczące karty walutowej MasterCard
    banku BZWBK (do rachunku w Euro) i moją uwagę zwrócił
    pewien szczegół. Otóż na obrazku widać wyraźnie logo MasterCard
    czyli czerwono-żółte planigloby a na nim mały napis MasterCard oraz
    duży napis Maestro umieszczony pod nim.
    Dodatkowo bank wspomina że:
    "Każda transakcja dokonywana kartą jest autoryzowana."
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102
    Wydaje mi się, że na karcie starego wzoru było tylko klasyczne logo
    MasterCard.
    Moje pytanie brzmi:
    Czy tą kartą da się wykonać operacje MO/TO/IO?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2005-09-30 10:50:26
    Temat: Re: [BZWBK] Karta walutowa MasterCard-Maestro?
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:dhj4bh$c0i$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > "Każda transakcja dokonywana kartą jest autoryzowana."

    Dodam jeszcze, że par. 61 Regulaminu wspomina o możliwości
    dokonywania transakcji MO/TO/IO ale jednocześnie par. 62
    mówi o transakcjach nieautoryzowanych czyli jest to jakby małe
    zaprzeczenie cytowanych informacji z www.
    Co o tym sądzić? Czy aby regulamin na www nie dotyczy karty
    "starego wzoru"?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2005-09-30 10:54:08
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:dhj53j$g7n$1@inews.gazeta.pl...

    [...]
    > Dodam jeszcze, że par. 61 Regulaminu wspomina o możliwości
    > dokonywania transakcji MO/TO/IO ale jednocześnie par. 62

    Mała korekta. Paragrafy 62 i 63 odpowiednio :-)

    Prof_Ex