  • Data: 2002-05-03 08:12:27
    Temat: Re: BZ WBK i VISA
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzes" <p...@a...net.pl.spam> napisał w wiadomości
    news:aasess$8nl$1@news.tpi.pl...

    > Akceptacja jest po to ze jak ktos wklada karte innego banku to PIN trzeba
    > zaakceptowac bo wcale nie jest powiedziane ze PIN do kazdej karty ma 4
    > cyfry, spotkalem sie z PINem 6 cyfrowym

    OK, wiec nalezaloby zrobic tak, ze KAZDE wklepanie pinu powoduje koniecznosc
    akceptacji. Bodaj w Euronecie jest tak... A nie, ze jak wkladam jedna karte
    to mnie robia w konia, a inna to juz nie. Nadal uwazam, ze to co najmniej
    dyskusyjne. Zauwaz tez, iz pod tym klawiszem nie kryje sie jakas darmowa
    funkcja (np. wyplata), wzglednie jakas wymagajaca potwierdzenia (tak/nie)
    lub z mozliwoscia cofniecia. Od razu kasuja. Sprawa wydaje mi sie ewidentna.

    pzdr