  • 11. Data: 2003-01-03 22:58:22
    Temat: Re: BZ WBK dwa razy obciażenie karty.
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > :))))))
    >
    > A widzisz Wilczek?

    no widze :-)))
    co poradzic... mam widocznie jakis sentyment do BZWBK :-)

    > Skasują za każdy wyciąg - miałem to samo 2 lata z rzędu od nowego roku, z
    > tym że do zwykłego RORu złotówkowego - Konto24.

    no wiec juz widze, ze bede sie musial upomniec o te 3 albo 9 zl :-)
    chociaz... a nuz widelec po telefonie obedzie sie bez papierka?

    > W tym roku - odpukać! - na razie nic nie przyszło. Być może ma to coś
    > wspólnego z tym, że zlikwidowałem to konto :))))))

    Mozliwe, ale ja bym sie tam nie cieszyl, zapewne przyjdzie odnowiona
    karta jakas ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2003-01-03 23:03:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av54mb$hcl$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > no widze :-)))
    > co poradzic... mam widocznie jakis sentyment do BZWBK :-)

    polecić Ci psychoanalityka? ;)

    > no wiec juz widze, ze bede sie musial upomniec o te 3 albo 9 zl :-)
    > chociaz... a nuz widelec po telefonie obedzie sie bez papierka?

    Jak zadzwonisz do kierowniczki ds. obsługi klientów (czy coś podobnie
    brzmiącego), to powinna Ci anulować te opłaty za te zdziczałe wyciągi - mi
    to się tak "udało" dwa lata z rzędu.

    > Mozliwe, ale ja bym sie tam nie cieszyl, zapewne przyjdzie odnowiona
    > karta jakas ;-)

    Z kart ich zrezygnowałem ostatecznie ok. 2 lata temu - taki odwyk stopniowy,
    nawiązując do szczytu wiadomości.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-04 00:32:11
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > polecić Ci psychoanalityka? ;)

    generalnie bardziej preferuje np. koncepcje kognitywistyczne
    niz psychodynamiczne ale dzieki ;-)

    > Jak zadzwonisz do kierowniczki ds. obsługi klientów (czy coś podobnie
    > brzmiącego), to powinna Ci anulować te opłaty za te zdziczałe wyciągi - mi
    > to się tak "udało" dwa lata z rzędu.

    To dobrze, moze w ogole nie pobiora, zobaczymy :-)

    > Z kart ich zrezygnowałem ostatecznie ok. 2 lata temu - taki odwyk stopniowy,
    > nawiązując do szczytu wiadomości.

    Sprytne :-)
    Ale ja ich VC lubie :-) rownie brzydka jak ta z Multi ale dziala ok :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2003-01-04 16:29:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"

    z datą 3 stycznia odkrecili zdublowane operacje

    jak tam pisze maila na:
    Magdalena Ławniczak
    Zespół Rzecznika Klienta
    Bank Zachodni WBK SA
    mail: m...@b...pl
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-01-04 16:35:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av7252$d6q$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > z datą 3 stycznia odkrecili zdublowane operacje

    czyli to była tzw. "krecia robota"

    BP,NMSP :)

    --
    Robert