  • Data: 2003-06-20 09:17:22
    Temat: Re: BZ WBK czy zmniejszy oprocentowanie kr. hip?
    Od: "Anders" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    Moja rada wiem ze zaboli ale jest dobra.

    Zbieraj kase i kup za gotowe, po co masz tyrac przez 5 lat (doslownie
    wszystkie pensje) na bank.

    Przerabialem juz kredyt na samochod za 67000, a podliczajac koszty kredytu
    wyszlo w sumie 130000 zlotych po czterech latach.

    Czyli zamiast VW Golfa IV TDI mialbym za ta kase Jaguara X-Type.

    Pozdrawiam

    Dieter