  • Data: 2004-11-08 19:43:12
    Temat: Re: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Nov 2004 15:23:24 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Alerty24 to usługa idealna dla osób, które chcą zawsze i wszędzie wiedzieć
    >co dzieje się z ich pieniędzmi. Użytkownik usługi może dowiedzieć się np. o
    >przelaniu na konto pensji, czy realizacji transakcji kartowej lub innej
    >płatności. W przypadku firm może to być informacja o uregulowaniu
    >należności przez kontrahenta, czy też realizacja płatności.
    >http://banki.prnews.pl/index.php/display,7295

    napisalbys lepiej ile kosztuje taki wodotrysk dla samej karty
    kredytowej, bo szukac po beznadziejnie tragicznych jesli chodzi o
    znalezienie czegolwiek stronach www wbk to mi sie nie chce.
    co prawdy z karty wlasnie zrezygnowalem, ale zawsze moge sie nawrocic
    :-)

    G.