  • Data: 2004-11-08 20:31:54
    Temat: Re: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 19:43:12 +0000, Piotr Gralak napisal/a:

    > napisalbys lepiej ile kosztuje taki wodotrysk dla samej karty
    > kredytowej, bo szukac po beznadziejnie tragicznych jesli chodzi o
    > znalezienie czegolwiek stronach www wbk to mi sie nie chce.
    własciwie to juz znalazłem
    14.
    Opłata za korzystanie z pakietu (miesięczna)

    UWAGA: W cenie pakietu zawiera się wysłanie bez dodatkowych opłat
    określonej liczby komunikatów sms (limity ustalone dla pakietów są
    podane poniżej przy nazwach pakietów) i nieograniczonej liczby
    komunikatów e-mail

    Pakiet Alerty24 Moje Pieniądze (limit bezpłatnych komunikatów sms = 10)
    5 zł

    Pakiet Alerty24 Moja Karta Kredytowa (limit bezpłatnych komunikatów sms
    = 10) 5 zł
    5 zł

    Pakiet Alerty24 Moje Pieniądze plus(limit bezpłatnych komunikatów sms =
    25) 10 zł
    10 zł

    15.
    Wysłanie alertu (za jeden komunikat)

    - w formie komunikatu SMS
    UWAGA: Opłata pobierana jest za każdy dodatkowy komunikat w formie SMS
    ponad limit ustalony dla każdego z pakietów. 0,30 zł
    0,30 zł
    0

    - w formie komunikatu e-mail
    Bez opłat

    Ps.co do stron to mi sie podobaja a ze znalezienim tego nie było
    problemów

    --
    KrzysiekL