  • Data: 2004-11-08 22:37:40
    Temat: Re: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
    Od: "Mar" <s...@m...lh.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oto - zacheta dla klientow, bo poza tym to WBK
    > ma klientow w d... A dlaczego to udostepnil, bo to
    > rewelacyjne zrodlo kasy, kasy, kasy (pomnozcie)
    Dlaczego tak uwazasz? Bo co, nie masz darmowego konta jak w mBanku? Porownaj
    sobie jakosc obslugi, ilosc oddzialow, obsluga 'live' to dojdziesz do jakihs
    wnioskow. Ja od 2-3 lat korzystam z WBK i jeszcze mnie nie zawiedli. Mam
    jeszcze konto w mBanku i mimo wszystko znacznie bardziej podoba mi sie
    BZWBK24 (serwis transakcyjny www i rowniez w wap). Teraz doszla obsluga na
    ktora dlugo czekalem. 10 zl na miesiac, biorac pod uwage utrzymywanie
    konta - 30zl, to nie duzo.
    Pamietaj ze zaden bank to nie caritas i zawsze beda doic klienta.