  • Data: 2004-11-09 00:54:57
    Temat: Re: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mar" <s...@m...lh.pl> napisał w wiadomości
    news:cmosc0$9q1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja od 2-3 lat korzystam z WBK i jeszcze mnie nie zawiedli. Mam
    > jeszcze konto w mBanku i mimo wszystko znacznie bardziej podoba mi sie
    > BZWBK24 (serwis transakcyjny www i rowniez w wap).

    to sie ciesz.. mnie zawiedli nie raz... o niekompetentnej czesto obsludze
    nawet nie wspomne..
    konto mialem dawno dawno, potem znow dalem szanse, poten jeszcze raz i za
    kazdym razem
    zamykalem.. od dosc dawna mam KK BZWBK..

    poniewaz ostatnio przyslali mi kopie KK z chipem , a poniewaz zapomnialem
    pin i
    przy aktywacji zblokowalem karte to wlazlem do oddzialu i udalem sie do
    obslugi..
    oczywiscie kolejka, bylem 4 , 3 "okienka" otwarte.. po chwili dzialalo
    juz tylko jedno..
    za mna pojawilo sie juz z 5 kolejnych osob, pracownikow sporo lazi kolo
    stanowisk obslugi,
    ale nikt ludzi nie obsluguje.. dopiero na ostre zwrocenie uwagi 3 "okienka"
    sie uaktywnily

    tak bylo wczesnij i tak jest ciagle... i to ma byc obsluga?

    > Teraz doszla obsluga na
    > ktora dlugo czekalem. 10 zl na miesiac, biorac pod uwage utrzymywanie
    > konta - 30zl, to nie duzo.
    > Pamietaj ze zaden bank to nie caritas i zawsze beda doic klienta.

    usluga oczywiscie jest fajna. jednak uwazam ze troszeczke za droga..

    pozdro
    SirmarK