    From: Krzysztof 'Szary' Kowalski <S...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BSK - złodzieje!!!
    Date: Sun, 17 Feb 2002 18:46:06 +0100

    On Sun, 17 Feb 2002 16:34:46 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Bez przesady, zachowajmy troche ludzkiego podejscia :-).
    >Oczywiscie wpisywanie klucza w haslo jest bledem uzytkownika, ale czy
    >az takim bledem, ze kara 30 zl i to juz przy pierwszym logowaniu jest
    >odpowiednia? IMO nie. Tym bardziej, ze uzytkownika moze zmylic
    >wieksza ilosc "zaszarzonych" kratek w pytaniu o haslo niz jego haslo
    >ma znakow (to pewnie w celu zmylenia ewentualnego wlamywacza).
    >
    >Oczywiscie BSK ma pelne prawo obciazac uzytkownika taka oplata ale
    >pamietajmy, ze bank sa dla ludzi i "userfriedlność" ;-) ich TOiP
    >swiadczy o banku.

    Dodam, ze ten blad uzytkownika moze wcale nie byc bledem, a
    poszukiwaniem rozwiazania. I o malo co tez bym nie zabulil te 30
    zl., a to w takm przypadku: odebralem umowe o korzystanie z tego
    kanalu okolo godziny 14.00. Panienka z okienka powiedziala mi, ze
    gdzies za godzine bede mogl juz korzystac z uslugi. No to poszedlem
    do domu, zajalem sie czyms innym i po d w o c h godzinach sie
    probowalem dostac. Proby take czynilem z roznymi skutkami do
    godziny 22.00. Nawet byl i taki skutek, ze mi sie zatrzaskiwala
    przegladarka. :-) Mysle, ze to jest oznaka, ze system mnie juz
    wykopywal po przekroczeniu 'mylnych' logowan albo 'wlaman'.

    Nastepnego dnia znow probuje od 9.00. To samo, rozne wpisy, rozne
    mysli. Dalem systemowi troche czasu na ochloniecie, i okolo 11.00
    znow da capo...

    I mialem dwie drogi: te za 30 zl. :-) albo dzwonic, wyszlo mi
    taniej. Infetka po zbadaniu danych doszla do wniosku, ze NIKT z
    oddzialu nie pokwapil sie przez wczorajszy dzien i dzisiejszy
    (owczesny, mowa o zdarzeniu) uaktywnic mnie w systemie. I infetka
    radzi zebym poszedl do oddzialu. Troche sie wpienilem, na to ona, ze
    sama zadzwoni. Proba po dwudziestu mnutach wypadla pomyslnie...

    --
    KK