eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBSK - złodzieje!!! › Re: BSK - złodzieje!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.pnet.pl!not-for-m
    ail
    From: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BSK - złodzieje!!!
    Date: Sun, 17 Feb 2002 17:09:43 +0100
    Organization: Poltronic ISP
    Lines: 35
    Sender: A...@p...dhcp.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <a4okk6$ldh$1@termit.pnet.pl>
    References: <a4odje$pd$1@news.tpi.pl> <a4ohsd$fgq$1@termit.pnet.pl>
    <1...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pv228.dhcp.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: termit.pnet.pl 1013962182 21937 217.98.41.228 (17 Feb 2002 16:09:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pnet.pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Feb 2002 16:09:42 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164013
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:1tiv6uoci3npq3cvmchtsgahc5ueao60ap@4ax.com...
    > On Sun, 17 Feb 2002 16:22:53 +0100, "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski"
    > <a...@s...in.pl> wrote:
    >
    > >Bynajmniej nie.
    > >I jesli nie postepujesz zgodnie z tym o co cie prosi system
    > >(czyli o podanie HASLA) to pretensje miej sam do siebie.
    > >
    > Bez przesady, zachowajmy troche ludzkiego podejscia :-).
    > Oczywiscie wpisywanie klucza w haslo jest bledem uzytkownika, ale czy
    > az takim bledem, ze kara 30 zl i to juz przy pierwszym logowaniu jest
    > odpowiednia? IMO nie.
    W zasadzie zgoda.

    > Tym bardziej, ze uzytkownika moze zmylic
    > wieksza ilosc "zaszarzonych" kratek w pytaniu o haslo niz jego haslo
    > ma znakow (to pewnie w celu zmylenia ewentualnego wlamywacza).
    Racja.

    > Oczywiscie BSK ma pelne prawo obciazac uzytkownika taka oplata
    > ale pamietajmy, ze bank sa dla ludzi i "userfriedlność" ;-) ich TOiP
    > swiadczy o banku.
    Rzeklbym ze "userfriedlność" personelu, gdyz IMHO w praktyce ta
    oplata moze ale nie musi byc stosowana, czego kiedys sam bylem
    swiadkiem.

    Nie zmienia to faktu ze konsekwentnie podtrzymuje uwage o
    koniecznosci czytania ZE ZROZUMIENIEM komunikatow,
    w szczegolnosci gdy dotyczy to interfejsu systemu bankowego.

    --
    m


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1