  • Data: 2002-02-24 23:23:43
    Temat: Re: BSK Online i Opera
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org> szukaj wiadomości tego autora

    . : : Krzysztof : : . napisał(a):

    > wali mnie to :) wsio dziala szybko i ok wiec ?

    No to gratuluje dobrego samopoczucia... Ale pewnie sie domyslasz
    ze gdyby nie taki rozdymany rejestr to wszystko mogloby dzialac
    jeszcze szybciej?

    > a sa napisane w jakims specjalnym jezyku ?

    Nie. Sa napisane w HTML ale niezgodnie z zaleceniami W3
    Consortium. Najlepszy jest fakt ze w pracach w3c nad
    standaryzacja html bierze udzial takze Microsoft Corp. ktory
    rownoczesnie wprowadza swoje niestandartowe rozwiazania do
    browserow...

    --
    Faraon Nieprzyjazny
    Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...