    From: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPHPBK i mozilla
    Date: Mon, 12 May 2003 16:12:05 +0000 (UTC)

    Dnia pon, 12 maj 2003 at 13:02 GMT,
    Bartol Partol <b...@p...c> napisał(a):
    > Użytkownik sith napisał:
    >
    > Prawda jest taka, ze informatycy to z reguly smierdzace lenie i z reguly
    > im sie nie chce. Sa w stanie zrobic cos dobrze, jak ktos ich dobrze
    > przypilnuje. Inaczej wiekszosc idzie na latwizne i w maliny.

    Co ty nie powiesz :)

    > Dlaczego Inteligo i Millenet chodza bez najmniejszego problemu pod
    > Mozilla i IE? Dlaczego Inteligo ma dublowane linki, zeby dobrze dzialalo
    > pod niestandardowymi przegladarkami? Dlatego, ze w tych bankach ludzie
    > odpowiedzialni za informatyke maja glowe na karku. I nie interesuje ich,
    > ze IE 5.5 troche rozni sie od 6.0, nie wspominajac o pojawiajacych sie
    > co chwile nowych wersjach Mozilli. Ma dzialac i koniec. I dziala.

    A może u podstaw leży zupełnie inna zasada działania? A może nie
    odróżnisza Javy od Javyscriptu? A może nie wiesz
    jak działa Java Security? Jakie to dla ciebie proste.

    Jurek

    prosze mnie źle nie zrozumieć - nie jestem pracownikiem, kożystam z BPH
    i mnie niedziałanie pod mozillą też denerwuje - tylko że ja postarałem
    się dowiedzić dlaczego i kto za to ponosi winę. Jeszcze trochę to po
    prostu przeniose sie do innego banku. Nie ogłaszam natomista urbi et
    orbi że to proste i wynika tylko z lenistwa informatyków.