  • 1. Data: 2002-08-23 23:31:43
    Temat: BPHPBK Sezam przez IE6
    Od: l...@p...onet.pl

    Od pewnego czasu posiadam dostep do systemu Sezam.
    Rejestracji nie udalo mi sie wykonac przy wykorzystaniu
    IE w wersji 6.0, wszystko poszlo prawidlowo dopiero w IE 5.5
    Dostalem informacje z banku, ze wersja 6 nie jest zalecana i bank
    wlasnie ja testuje.
    Pytanie do uzytkownikow : Czy ktos z Was mial moze podobne problemy ?
    A moze mam cos zle skonfigurowane ?

  • 2. Data: 2002-08-24 08:07:44
    Temat: Re: BPHPBK Sezam przez IE6
    Od: "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlasnie ja testuje.
    > Pytanie do uzytkownikow : Czy ktos z Was mial moze podobne problemy ?

    mi od dawna dziala poprawnie, nigdy nie mialem problemow przy tej wersji IE,
    standardowa konfiguracja.

  • 3. Data: 2002-08-24 10:21:45
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    l...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > wlasnie ja testuje.
    > Pytanie do uzytkownikow : Czy ktos z Was mial moze podobne problemy ?

    Ja uzywam IE6, ale do rejestracji uzylem poprzedniej wersji.
    Ogolnie sez@m to tragedia, w tej chwili (dziura w zabezpieczeniach
    IE) do obslugi tego zabytku pozostaje Netscape 4.7x, ale pod
    nim strona nie dziala do konca poprawnie, np. zmiana wielkosci
    okna przegladarki powoduje przerwanie sesji.
    Nowsze Netscape'y i Mozilla nie dzialaja z sez@mem, bo jak
    wyczytalem na jakims forum poswieconym Mozilli; sez@am
    uzywa starego modulu zabezpieczen javy, juz kilka lat temu
    zastapionego przez java 2,a sun nie wspiera juz staroci i dlatego
    normalne przegladarki korzystajace z javy sun'a nie chodza
    z systemem bph.

    A jaka przegladarke zalecili spece z banku ? dziurawego IE ? :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-08-24 12:33:45
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam. Niezależnie od wersji IE sam system BPH jest do kitu. Ciągle mam
    kłopoty z otwarciem systemu i to nie tylko na moim własnym komputerze w domu
    czy w pracy. Wczoraj (nie po raz pierwszy zresztą) system przewrócił się w
    samym banku przy prubie połączniea z ich własnego kompa wystawionego dla
    klientów.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-08-25 09:49:40
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    (...)
    > Ogolnie sez@m to tragedia, w tej chwili (dziura w zabezpieczeniach
    > IE)

    Włamałeś się już może gdzieś przez tą "dziurę"??

  • 6. Data: 2002-08-25 09:55:46
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie do uzytkownikow : Czy ktos z Was mial moze podobne problemy ?
    > A moze mam cos zle skonfigurowane ?

    IE6 nie obsługuje Javy. Przy pierwszym spotkaniu ze stroną z Javą proponuje
    ściągniecie jej. Jeśli tą propozycję zignorujesz przy pierwszym spotkaniu
    więcej Ci tego nie zaproponuje - trzeba dograć ją recznie.
    Po tym uzupełnieniu działa OK - bez najmniejszych problemów.
    Co do dziury - wszyscy o niej słyszeli, nikt jej jeszcze nie widział -
    a tych co z niej skorzystali (włamując się na konto) to nawet tu
    nie ma. A bajkopisarzy tu nie brakuje

  • 7. Data: 2002-08-25 16:28:08
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    jo44 wrote:

    > Włamałeś się już może gdzieś przez tą "dziurę"??

    Sugerujesz zeby korzystac z narzedzi o ktorych powszechnie wiadomo ze
    sa potencjalnie niebezpieczne? To sie nazywa ryzyko, a niektorzy
    to nazywaja jeszcze inaczej...

  • 8. Data: 2002-08-25 16:34:27
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    jo44 wrote:

> [...]
    > więcej Ci tego nie zaproponuje - trzeba dograć ją recznie.
    > Po tym uzupełnieniu działa OK - bez najmniejszych problemów.

    w kwestii formalnej; to co instaluje sobie IE to nie jest "prawdziwa"
    java tylko jej imitacja produkcji microsoftu (java virtual machine),
    a jesli chcialbys korzystac z prawdziwej javy to mozesz ja sobie
    sciagnac ze strony Sun'a i zmusic IE do wspolpracy z nia, ale
    wtedy mozesz zapomniec o obsludze Sez@mu (z tych samych powodow
    z jakich sez@am nie dziala z netscape6, mozilla)

  • 9. Data: 2002-08-26 14:32:44
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Sugerujesz zeby korzystac z narzedzi o ktorych powszechnie wiadomo ze
    > sa potencjalnie niebezpieczne? To sie nazywa ryzyko, a niektorzy
    > to nazywaja jeszcze inaczej...
    >
    > --
    ja pytam tylko o to, czy umiesz się posługiwać tymi
    "powszechnie wiadomymi" narzędziami i sugeruję, że na
    tej liście nie ma nikogo, kto z nich skorzystał, ani nikogo
    kto na nich stracił. O czym więc mówić??

  • 10. Data: 2002-08-26 14:41:17
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > a jesli chcialbys korzystac z prawdziwej javy to mozesz ja sobie
    > sciagnac ze strony Sun'a i zmusic IE do wspolpracy z nia, ale

    Tu się zgadzam - też wolę Mozillę, niestety nie chodzi to także
    dla BSKOnline. :((((