    From: Marcin F <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPHPBK Sezam przez IE6
    Date: Sat, 24 Aug 2002 12:21:45 +0200

    l...@p...onet.pl wrote:

    > Od pewnego czasu posiadam dostep do systemu Sezam.
    > Rejestracji nie udalo mi sie wykonac przy wykorzystaniu
    > IE w wersji 6.0, wszystko poszlo prawidlowo dopiero w IE 5.5
    > Dostalem informacje z banku, ze wersja 6 nie jest zalecana i bank
    > wlasnie ja testuje.
    > Pytanie do uzytkownikow : Czy ktos z Was mial moze podobne problemy ?
    > A moze mam cos zle skonfigurowane ?

    Ja uzywam IE6, ale do rejestracji uzylem poprzedniej wersji.
    Ogolnie sez@m to tragedia, w tej chwili (dziura w zabezpieczeniach
    IE) do obslugi tego zabytku pozostaje Netscape 4.7x, ale pod
    nim strona nie dziala do konca poprawnie, np. zmiana wielkosci
    okna przegladarki powoduje przerwanie sesji.
    Nowsze Netscape'y i Mozilla nie dzialaja z sez@mem, bo jak
    wyczytalem na jakims forum poswieconym Mozilli; sez@am
    uzywa starego modulu zabezpieczen javy, juz kilka lat temu
    zastapionego przez java 2,a sun nie wspiera juz staroci i dlatego
    normalne przegladarki korzystajace z javy sun'a nie chodza
    z systemem bph.

    A jaka przegladarke zalecili spece z banku ? dziurawego IE ? :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!