  • Data: 2002-08-25 09:55:46
    Temat: Re: BPHPBK Sezam przez IE6
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7ebe.00000a81.3d66c5df@newsgate.onet.pl...
    > Pytanie do uzytkownikow : Czy ktos z Was mial moze podobne problemy ?
    > A moze mam cos zle skonfigurowane ?

    IE6 nie obsługuje Javy. Przy pierwszym spotkaniu ze stroną z Javą proponuje
    ściągniecie jej. Jeśli tą propozycję zignorujesz przy pierwszym spotkaniu
    więcej Ci tego nie zaproponuje - trzeba dograć ją recznie.
    Po tym uzupełnieniu działa OK - bez najmniejszych problemów.
    Co do dziury - wszyscy o niej słyszeli, nikt jej jeszcze nie widział -
    a tych co z niej skorzystali (włamując się na konto) to nawet tu
    nie ma. A bajkopisarzy tu nie brakuje