  • 1. Data: 2002-10-14 07:57:08
    Temat: BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl>

    Ruszył BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej!
    Wprowadzono trochę nowości. Przede wszystkim obsługę kart kredytowych i
    obciążeniowych.

    JarekB

  • 2. Data: 2002-10-14 09:42:55
    Temat: Re: BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Jarosław Badurek wrote:
    > Ruszył BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej!
    > Wprowadzono trochę nowości. Przede wszystkim obsługę kart kredytowych i
    > obciążeniowych.

    Ale zlecen stalych wciaz nie ma ;(

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-10-14 10:22:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek"
    > Ruszył BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej!
    > Wprowadzono trochę nowości. Przede wszystkim obsługę kart kredytowych i
    > obciążeniowych.

    kredytową widzi na "Moje Finanse" i w nowym menu "Karty"
    debetowe, czyli VC i VE mam podpięte pod rachunek kart
    i w menu karty stwierdza ze takich kart nie mam ;-)

    nareszcie zestawienie operacji vidac i bez czekania na przesylke
    wiadomo ile bedzie do splaty
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-14 10:33:22
    Od: i...@p...onet.pl

    Ale to chyba tak miało być. Lista kart jakie posiadam to dla mnie żadna
    tajemnica a obroty na kartach debetowych zawsze były widoczne na rachunkach, do
    których te karty były podpięte. W zakładce KARTY są informacje o kartach,
    których aktywność nie była dotąd widoczna ani na rachunkach bieżących ani
    nigdzie indziej.

  • 5. Data: 2002-10-14 11:39:17
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aodtck$cmk$1@news.gazeta.pl...
    > Ruszył BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej!
    > Wprowadzono trochę nowości. Przede wszystkim obsługę kart kredytowych i
    > obciążeniowych.

    Ale chodzi tak samo wolno jak przedtem...
    MM

  • 6. Data: 2002-10-14 11:44:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl>
    >(...) W zakładce KARTY są informacje o kartach,
    > których aktywność nie była dotąd widoczna ani na rachunkach bieżących ani
    > nigdzie indziej.

    wiem, ale dopisek ze nie mam kart debetowych wyglada w punkcie Karty troche
    glupio
    ciekawe czy ci ktorzy nie maja specjalnego konta kart i operaqcje VE oraz VC
    obciazaja ich konto glowne tez maja w menu karty taki ciekawy dopisek ;-)))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-10-14 12:01:02
    Od: i...@p...onet.pl

    A możesz dokładnie zacytować informację bo ja nigdzie takiej nie widzę. A może
    masz informację o braku kart bciążeniowych (charge) a nie debetowych.

  • 8. Data: 2002-10-14 12:55:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl>
    > A możesz dokładnie zacytować informację bo ja nigdzie takiej nie widzę. A
    może
    > masz informację o braku kart bciążeniowych (charge) a nie debetowych.

    już grzecznie odszczekuję jak ten zajączek na widok misia ;-))
    - faktycznie mowa o kartach obciązeniowych
    tak więc wszystkie karty są obsługiwane i to w podziale na rodzaje !
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-10-14 20:37:11
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Masłowski" napisał w wiadomości ...

    > Ale chodzi tak samo wolno jak przedtem...

    Może modem masz za wolny, jakiś 9600 lub 14400??

  • 10. Data: 2002-10-14 21:22:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 14 Oct 2002 22:37:11 +0200, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Może modem masz za wolny, jakiś 9600 lub 14400??

    hahaha
    very funny
    np. u mnie bepeh zawsze chodzil tragicznie
    a teraz to juz w ogole ponizej krytyki
    jakos inne banki chodza szybko...