  • 11. Data: 2002-10-14 21:52:34
    Temat: Re: BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Piotr Gralak wrote:
    > a teraz to juz w ogole ponizej krytyki
    > jakos inne banki chodza szybko...

    a) sprawdz routing (najlepiej mtr'em)
    b) to moze sie wiazac nie z bankiem, tylko z problemami tepsy z cala
    infrastruktura (routery itepe).
    c) u mnie chodzi szybko.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 12. Data: 2002-10-14 22:15:23
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Jarosław Badurek" wrote:

    > Ruszył BPHPBK Sez@m po fuzji technologicznej!
    > Wprowadzono trochę nowości.

    mnie wprowadzono troche nowosci do moich zdefiniowanych przelewow,
    ktos jeszcze znalazl w przelewach jakies smieci ?

  • 13. Data: 2002-10-15 17:22:00
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" napisał w wiadomości ...

    > hahaha
    > very funny
    > np. u mnie bepeh zawsze chodzil tragicznie
    > a teraz to juz w ogole ponizej krytyki
    > jakos inne banki chodza szybko...

    Ja porównuję z BS ING - ze zrozumialych wzgledów,
    i nie widzę różnic w szybkości. Moje SDI radzi sobie
    z tymi stronami doskonale - widocznie masz pecha.
    JO

  • 14. Data: 2002-10-15 21:31:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 15 Oct 2002 19:22:00 +0200, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Ja porównuję z BS ING - ze zrozumialych wzgledów,
    >i nie widzę różnic w szybkości. Moje SDI radzi sobie
    >z tymi stronami doskonale - widocznie masz pecha.
    >JO

    widocznie tak.
    ale z jednym sie z Toba zgodze - badziewie trzeba porownywac do
    badziewia, czyli system BPH do systemu BSK, a nie do innych,
    normalnych systemow :-)

    PGR

  • 15. Data: 2002-10-16 12:15:43
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]

    > hahaha
    > very funny
    > np. u mnie bepeh zawsze chodzil tragicznie

    jak by ci to powiedziec ja mam 56 Lucenta jeszcze na ISA i chodzi bardziej niż
    ok.
    a tak w ogole to nawet nawet.
    moze to wina tego ze do starowislnej czy tam zjazdu mam b.blisko