  • 1. Data: 2007-12-10 12:41:04
    Temat: BPH - wycofanie przelewu ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czy w BPH można wycofać przelew, który przez nieuwagę zleceniodawcy zrealizowano dwa
    razy tego samego dnia?
    THX

  • 2. Data: 2007-12-10 13:49:56
    Temat: Re: BPH - wycofanie przelewu ?
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Czy w BPH można wycofać przelew, który przez nieuwagę zleceniodawcy
    zrealizowano dwa razy tego samego dnia?

    Nie.

    Mozna prosić odbiorcę pieniędzy o ich zwrot, a jeśli sie nie zgodzi to
    iść do sądu.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2007-12-10 13:56:13
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > Czy w BPH można wycofać przelew, który przez nieuwagę zleceniodawcy
    > zrealizowano dwa razy tego samego dnia?
    > THX

    Przenieś konto do VW banku.
    Tam do momentu gdy odbiorca fizycznie nie wypłaci jesteś we władaniu
    (NIemieski system)

    Jk

  • 4. Data: 2007-12-10 16:24:53
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Przelew został zrealizowany 2 razy, czy 2 razy przelano pieniądze przay
    pomocy dwóch różnych przelewów ?

    Jeśli dwa razy przelano pieniądze dwoma różnymi przelewami to bank nie
    weźmie na siebie takiej odpowiedzialności.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 5. Data: 2007-12-10 16:32:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>
    napisał w wiadomości news:fjjgi0$4rf$1@news.onet.pl...

    > Przenieś konto do VW banku.
    > Tam do momentu gdy odbiorca fizycznie nie wypłaci jesteś we władaniu
    > (NIemieski system)

    Czyli możesz cofnąć przelew zaksiegowany już na moim koncie w innym banku?
    Wątpię.

  • 6. Data: 2007-12-10 16:42:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Dec 2007 17:32:33 +0100, w <fjjpov$8pf$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Robert
    Tomasik" <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Czyli możesz cofnąć przelew zaksiegowany już na moim koncie w innym banku?
    > Wątpię.

    Przecież to jkolina...

  • 7. Data: 2007-12-10 16:46:00
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > Czyli możesz cofnąć przelew zaksiegowany już na moim koncie w innym banku?
    > Wątpię.

    Możesz jeśli masz token "ownership". Umożlia to Niemiecki system VW

    jk

  • 8. Data: 2007-12-10 17:04:15
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dokładnie przez nieuwagę złożono dwukrotnie zlecenie do realizacji z datami
    przyszłymi, z tytułu zaliczki na koszty
    zarzadu nieruchomością wspólną, ale podając w tytule przelewu rok, a nie miesiąc.
    No i 10. dnia miesiąca obydwa zlecenia się zrealizowały.
    Kwota spora, święta idą, szkoda to zaliczać na przyszły rok tym bardziej, że
    rozliczenie nadpłat zaliczek za bieżący rok
    nastapi może w marcu roku przyszłego, czyli ze 3-4 miesiące w plecy.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2007-12-10 18:35:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    666 pisze:
> [...]
    rozliczenie nadpłat zaliczek za bieżący rok
    > nastapi może w marcu roku przyszłego, czyli ze 3-4 miesiące w plecy.

    W kolejnym miesiącu nie puszczaj przelewu - samo się rozliczy.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2007-12-10 19:56:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:fjjqgb$59e$1@news.onet.pl...
    > Możesz jeśli masz token "ownership". Umożlia to Niemiecki system VW

    Ale jeśli nawet VW Bank ma taki chory system (bo nie wiem), to to
    teoretycznie nie ma prawa zadziałać w innym banku. W każdym razie
    potraktuję to jako ostrzeżenie i nie będę przyjmował przelewów z tego banku
    od nikogo. A nuż ktoś się rozmyśli.