  • Data: 2006-01-02 23:02:50
    Temat: Re: [BPH] uslyszeli czy co?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem odpuścić, ale widzę, że ciekawość jest ogromna :) Więc ja pisuję
    > jako klient, a czy to "tylko", jak pragnie wiedzieć K.J., to nie mnie
    > oceniać, może i jest ze mnie "aż klient".

    Ładne. Chociaż nie na temat, ale ładne :-)

    > No więc właśnie. Są klienci zadowoleni i niezadowoleni (sadyści?:>)

    W tym przypadku raczej masochiści?:>

    >. Ja
    > jestem tym pierwszym (co oczywiście nie oznacza, że bepeh jest idealny).

    Nie jest? Przeczytaj swoje posty - zmienisz zdanie :-)

    > Tzn co się wyjaśniło? Przecież nikt mi nie płaci za pisanie tego,
    > zresztą, nie bronię niczego/nikogo, w momencie, kiedy nie jestem do tego
    > przekonany. Cały wątek dotyczył nazewnictwa (odsetki/opłata), a nie
    > samego faktu sposobu wprowadzenia TOiP (o czym pisałem wyżej).

    OK.
    Może wyjaśnisz dlaczego domaganie się od BPH "odsetek ustawowych" (według mnie)
    jest bzdurą, a domaganie się "opłaty" (według Ciebie) nie jest bzdurą.
    Chociaż nie, tak patrzę na Twoją odpowiedź na post o milionie w lotto, to wg.
    Ciebie domaganie się _czegokolwiek_ od BPH jest bzdurą.

    > Tak, Karol też pracuje w BPH, i zdaje się każdy, kto ma inne zdanie niż
    > "bepeh jest bee" także jest pracownikiem ;)

    Też? To ktoś jeszcze tam pracuje? :-)
    A uwaga była zupełnie nie dotycząca BPH.
    Zwykle Karol wysyła ciekawą zajawkę artykułu ze swojego serwisu, a w pyskówki to
    się nie wdaje :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek