  • 1. Data: 2005-06-12 16:42:26
    Temat: [BPH] rozliczyly Wam sie KK za poprzedni okres?
    Od: "mikolajek" <m...@g...pl>

    ..bo u mnie w Sezamie burdel do n-tej potegi - zmienil sie tylko okres
    platnosci i kwota minimalna, ale salda do zaplaty sa stare... Dodatkowo
    zadne kwoty nie sa zablokowane, a przeciez widze, ze nie wszystkie
    transakcje sa ujete w zestawieniach...
    Gosc z infolinii mowi, ze wiedza o problemie - i trzeba dzwonic, zeby
    dowiedziec sie o saldo i termin platnosci... :-((((

  • 2. Data: 2005-06-12 18:29:42
    Temat: Re: [BPH] rozliczyly Wam sie KK za poprzedni okres?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Gosc z infolinii mowi, ze wiedza o problemie - i trzeba dzwonic, zeby
    > dowiedziec sie o saldo i termin platnosci... :-((((

    zaczęli się łączyć z PKOSA?:)

    JR

  • 3. Data: 2005-06-12 18:48:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    JerzyR napisał(a):
    > zaczęli się łączyć z PKOSA?:)

    A co to jest PKOSA?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-06-12 19:11:33
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > Gosc z infolinii mowi, ze wiedza o problemie - i trzeba dzwonic, zeby
    > dowiedziec sie o saldo i termin platnosci... :-((((

    Kurde a jaki u mnie burdel. Spłacona cała kwota tydzień przed data spłaty. A
    dzis patrze, a tam odsetki mi dopisali! Kurde szkoda mi dzwonic do nich, ale
    zjebke dam im jak rusze do oddzialu (tego co okradli)

  • 5. Data: 2005-06-12 19:37:55
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale
    > zjebke dam im jak rusze do oddzialu (tego co okradli)

    A czasami przelewu z karty kolega nie robił?? Bo promocyjka się skończyła

    Darek

  • 6. Data: 2005-06-12 19:46:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał
    w wiadomości news:d8hvu8$kar$1@news.dialog.net.pl...

    > A co to jest PKOSA?

    Pewnie bank :-) Typuję, ze Pekao SA

  • 7. Data: 2005-06-12 22:55:34
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Użytkownik "kuba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A czasami przelewu z karty kolega nie robił?? Bo promocyjka się skończyła
    >
    > Darek

    nie. zadko uzywam tej karty. uzylem ja tylko daltego, ze byl rabat w sklepie.
    teraz zaluje tego :D ale i tak rezygnuje z tej karty.

  • 8. Data: 2005-06-13 09:27:59
    Od: bart <x...@w...epf.pl>

    mikolajek wrote:
> [...]
    > Gosc z infolinii mowi, ze wiedza o problemie - i trzeba dzwonic, zeby
    > dowiedziec sie o saldo i termin platnosci... :-((((

    no jak to w BPH'a, ja właśnie dlatego uciekłem od nich jak najdalej.
    nowy sezam może ładnie (cukerkowo) wygląda ale już funkcjonalność i
    bezpieczeństwo pozostawiają wiele do życzenia niestety :(

    --
    bart