  • 1. Data: 2005-06-12 11:05:25
    Temat: [pekao sa] - koszt pozyczki ekspresowej?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Szperam, szperam po stronie pekao i nie moge sie doszukac konkretniejszych
    informacji o tym produkcie. Interesuje mnie calkowity koszt kredytu oraz
    kilka innych rzeczy:
    - oprocentowanie
    - marza (to znalazlem)
    - dodatkowe "bonusy" (slyszalem, ze trzeba zalozyc konto biorac u nich ta
    pozyczke, czy to prawda? i jakie to musi byc konto?)
    - oplata za wczesniejsza splate (to tez znalazlem)
    - minimalna kwota, jaka mozna wziac
    - minimalny okres kredytowania
    - dodatkowe pulapki, ktore moga czychac

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-06-13 06:57:42
    Temat: Re: [pekao sa] - koszt pozyczki ekspresowej?
    Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl>

    > - oprocentowanie
    10,99% - 1 rok
    15,24 - lata następne

    > - dodatkowe "bonusy" (slyszalem, ze trzeba zalozyc konto biorac u nich ta
    > pozyczke, czy to prawda? i jakie to musi byc konto?)
    Eurokonto

    > - minimalna kwota, jaka mozna wziac
    1 000,00

    > - minimalny okres kredytowania
    1 rok

    Pozdrawiam, dziewczyna_policjanta

  • 3. Data: 2005-06-13 09:15:30
    Od: KJ <K...@n...com>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > Szperam, szperam po stronie pekao i nie moge sie doszukac konkretniejszych
    > informacji o tym produkcie.

    Ja Ci udziele konkretnej informacji o tym produkcie:

    CHWDPekao SA.

    Mam u nich konto nie wiem od kiedy, bardziej niz przyzwoite wplywy a i
    tak okazalo sie ze wg ich systemu moga mi pozyczyc moja miesieczna
    pensje. Ale na poczatku kiedy im podawalem dane "do symulacji" to
    oczywiscie bez problemu i w ogole dwa razy tyle.

    KJ Siła Słów