  • 1. Data: 2013-07-25 08:14:22
    Temat: BPH nie wykonał przelewu wewn.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Wczoraj rano podpisany został przelew wewnętrzny między własnymi
    rachunkami w BPH. W historii operacji mam zapis:
    24-07-2013 08:14 Złożenie podpisu. Podpis pozytywnie zweryfikowany.
    Dyspozycja uzyskała komplet podpisów.
    a w szczegółach:
    Aktualny status: Przelew oczekuje na realizację przez Bank
    Data wykonania dyspozycji: 24-07-2013

    No i tak sobie ten przelew oczekuje i się wykonać nie raczył mimo
    posiadania środków na rachunku źródłowym. Zazwyczaj wykonywał się w
    ciągu 10-15 minut od uzyskania kompletu podpisów a teraz wisi.

    Czy mieliście wczoraj jakies problemy z BPH?

    WAM

  • 2. Data: 2013-07-25 16:39:16
    Temat: Re: BPH nie wykonał przelewu wewn.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Jul 2013 08:14:22 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >No i tak sobie ten przelew oczekuje i się wykonać nie raczył mimo
    >posiadania środków na rachunku źródłowym. Zazwyczaj wykonywał się w
    >ciągu 10-15 minut od uzyskania kompletu podpisów a teraz wisi.

    Przelew wykonał się o 11:40 a o 11:55 nadeszła odpowiedź z BPH:

    "Odpowiadając na Pana zgłoszenie z dnia 25.07.2013 r. informuję, że
    brak realizacji przelewu wewnętrznego w kwocie 2500 zł z rachunku nr
    54-10600076-0000320000854303 na rachunek nr
    21-10600076-0000329000016317 wynika z chwilowych problemów systemu
    teleinformatycznego Banku. Za zaistniałe utrudnienia przepraszam.
    Jednocześnie informuje, że cały czas trwają intensywne prace mające na
    celu usunięcie wspomnianego utrudnienia i tym samym przywrócenie
    pełnej funkcjonalności platformy internetowej. "