  • Data: 2007-03-08 12:07:25
    Temat: Re: BPH - moi ulubieńcy
    Od: "Quental" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 8, 12:34 pm, d...@g...com wrote:
    > Jeśli masz takie wpływy rachunek, powinieneś mieć swojego doradcę
    > i zostać objety programem przynajmniej Personal Banking lub Private.
    > A mając swojego doradcę wiele rzeczy można załatwiać przez tel. e-
    > mail.

    Na to w sumie liczyłem przez jakiś czas, ale się przeliczyłem.
    A w Multi założyłem sobie zwyczajne konto, a po dwóch miesiącach
    telefon i czy nie zechciałbym przystąpić do Aquariusa - to za darmo,
    tamto za darmo, konto lokacyjne, niższy % na debecie i tak dalej i tak
    dalej...
    Ale tak czy siak do prawdziwego private bankingu jeszcze mi dość
    daleko :)

    > Rozumiem Twoją irytajcę i fakt fektem powinni się Tobą lepiej zająć.
    > Poza tym tą opłatę za przelew z karty kredytowej też możnaby ominąć
    > tłumacząc błędne dokonanie przelewu na ten rachunek.

    Tak było tłumaczone. Prowizji nie dało się uniknąć...
    Nic to. :)

    Pozdrowienia,