  • 1. Data: 2006-05-13 15:21:07
    Temat: BPH leci w "ciula"
    Od: "Kamil W." <k...@a...pl>

    Mam konto w BPH od ok. 8-10 lat. Kiedyś dopisywali procenty i to nawet
    sensowne. teraz dopisują mi miesiecznie kilka złotych, za karte płace, za
    przelewy płace, za obsługe rachunku (25 zł !!!)... Lecą sobie w kulki ! Olewam
    ten Bank już się zarejestrowałem w Inteligo i sram na BPH !!! Wszystkim
    polecam omijanie Banku BPH !

    Pozdro. Kamil,
    w domu:
    Yamaha Dragster, KTM 525 EXC
    "Renia Megi" II grandtour dCi, "Tojka Karola" D-4D
    w pracy:
    "Burakowóz Oktavka II" FSI, "Cytryna" Berlingo HDi

  • 2. Data: 2006-05-13 16:22:29
    Temat: Re: BPH leci w "ciula"
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Co to za konto w BPH, ze kosztuje 25 zl miesiecznie? Zloty Sezam z
    dodatkami czy jakas bankowosc prywatna?

  • 3. Data: 2006-05-13 16:51:51
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia 13 May 2006 09:22:29 -0700, k...@g...pl napisał(a):

    > Co to za konto w BPH, ze kosztuje 25 zl miesiecznie? Zloty Sezam z
    > dodatkami czy jakas bankowosc prywatna?

    no przeciez widac, ze private (bo ma rower i dwa resoraki MSPANC)

  • 4. Data: 2006-05-13 18:06:41
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Kamil W. wrote:
    > przelewy płace, za obsługe rachunku (25 zł !!!)...

    25zł za obsługę rachunku?

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 5. Data: 2006-05-13 19:03:53
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > ten Bank już się zarejestrowałem w Inteligo i sram na

    Składamy kondolencję Inteligo

    Darek

    Ps. Nie okazałeś wysokiego poziomu w swojej wypowiedzi. Nie jesteśmy w
    piaskownicy.

  • 6. Data: 2006-05-13 19:44:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-13 20:06, osobnik Jacek Popławski stwierdził, iż:
    > 25zł za obsługę rachunku?

    Tak, i płatne przelewy ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-05-14 00:10:33
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Marcin Nowakowski wrote:

    > Tak, i płatne przelewy ;)

    To po co jest ten bank?

  • 8. Data: 2006-05-14 06:12:23
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > To po co jest ten bank?

    Żeby można pisać na grupach dyskusyjnych ;)

    Darek

  • 9. Data: 2006-05-14 08:49:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski"

    > To po co jest ten bank?

    zbędny :-)
    jakis szef z unicredito na pytanie "ile dla niego warta jest marka
    BPH" (którą mają sprzedać) odpowiedzial że dla niego jest nic nie
    warta. dla mnie tez - dlatego juz sezama pozegnalem
    *** blad ***
    PS zostawili mi konto mailowe wiec go uzywam :-)

  • 10. Data: 2006-05-14 09:24:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-14 02:10, osobnik Jacek Popławski stwierdził, iż:
    > To po co jest ten bank?

    Po to, żeby zerknąć do TOiP ;)

    --
    Marcin Nowakowski