  • 11. Data: 2006-05-14 10:04:06
    Temat: Re: BPH leci w "ciula"
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 14 May 2006 00:10:33 +0000 (UTC), Jacek Popławski
    <j...@i...pl> wrote:

    >To po co jest ten bank?

    zeby zarabial jak najwiecej dla wlascicieli?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2006-05-14 17:55:55
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam konto w BPH 11 lat.Za prowadzenie (Srebny Sezam) płacę 0 zł
    (dokładnie zero) za przelewy internetowe 0 zł. Mam również konto w Inteligo
    a dlatego, że bankomat PKO mam 100 m od domu. Płacenie 0,99zł za przelew w
    banku internetowym to dopiero zdzierstwo.

  • 13. Data: 2006-05-15 06:08:36
    Od: "Paul" <p...@g...pl>

    > no przeciez widac, ze private (bo ma rower i dwa resoraki MSPANC)
    Chyba w skali 1:18
    :)))http://www.allegro.pl/item102928225_221c_majoret
    te_renault_megane_ii_sre
    brny_1_58.html
    oraz
    http://www.allegro.pl/item103612533_toyota_corolla_w
    rc_no_16_autoart_promocja.html
    Podobnie jak ma rachunek w BPH, gdzie prowadzenie Sezam Gold to 19,95, a
    wtym jest tyle dodatkowych opcji za które w Inteligo musiałby zapłacić
    kilkakrotnie więcej. Nie wspomnę o przelewach za 0,00zł.
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oplaty_i_prowizje/kli
    enci_indywidualni/tabela_ko

  • 14. Data: 2006-05-15 14:32:27
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Ja mam konto w BPH 11 lat.Za prowadzenie (Srebny Sezam) płacę 0 zł

    a to w jaki sposób? Wg taryfy 9,95? Moze przez określony czas- promocji?

    JR

  • 15. Data: 2006-05-15 18:16:35
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > a to w jaki sposób? Wg taryfy 9,95? Moze przez określony czas- promocji?
    Tak, ale taka promocja jest już kolejny rok .U mnie to już 3 taka
    promocja:)) Czyli od 3 lat mam wszystko bez opłat( z niewielkimi przerwami z
    powodu własnego lenistwa). Ostatnio nawet kartę kredytową Credit Silver
    (wypukła MasterCard) dostałem gratis.

  • 16. Data: 2006-05-15 18:33:42
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Tak, ale taka promocja jest już kolejny rok .U mnie to już 3 taka
    > promocja:)) Czyli od 3 lat mam wszystko bez opłat( z niewielkimi przerwami

    Ciekawe, jak to robisz??

    Darek