    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH i Firefox - problem
    Date: Sat, 13 Feb 2010 14:44:24 +0100

    On 2010-02-13 13:37, pbjs wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś może się orientuje, jak skorzystać
    > z bankowości elektronicznej Sezam w BPH
    > używając Firefoxa 3.6.
    >
    > Jedyną informację, jaką otrzymałem z BOK
    > to, że mam sobie zainstalować inną przeglądarkę.
    > FF 3.6 nie obsługuje BPH Sezam i nie wiadomo
    > kiedy będzie obsługiwał :-(
    >
    > Nie wiem, ale trochę to dziwne. Bank, który aspiruje
    > do jednego z większych banków w Polsce nie jest w stanie
    > zapewnić dostępu do swojej bankowości elektronicznej
    > z najczęściej w Polsce używanej przeglądarki internetowej.

> [...]

    Ściągnij ten plugin na dysk (
    https://www.bph.pl/pi/components/bph/SignPluginInsta
    ll.xpi ). To jest
    zwykłe archiwum zip. W środku znajdziesz plik install.rdf, w którym
    musisz zmienić linię, która określa najwyższą wersję przeglądarki na
    której plugin działa.
    <em:maxVersion>3.5.*</em:maxVersion> zmień na
    <em:maxVersion>3.6.*</em:maxVersion> i powinno ruszyć. Jeżeli nie, to
    widocznie plugin rzeczywiście nie współgra z FF 3.6. Jeżeli będzie
    działać, to należy objechać ich informatyków za to, że nie dopatrzyli
    takiej prostej sprawy.