  • 1. Data: 2010-02-13 13:44:24
    Temat: Re: BPH i Firefox - problem
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-13 13:37, pbjs wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś może się orientuje, jak skorzystać
    > z bankowości elektronicznej Sezam w BPH
    > używając Firefoxa 3.6.
    >
    > Jedyną informację, jaką otrzymałem z BOK
    > to, że mam sobie zainstalować inną przeglądarkę.
    > FF 3.6 nie obsługuje BPH Sezam i nie wiadomo
    > kiedy będzie obsługiwał :-(
    >
    > Nie wiem, ale trochę to dziwne. Bank, który aspiruje
    > do jednego z większych banków w Polsce nie jest w stanie
    > zapewnić dostępu do swojej bankowości elektronicznej
    > z najczęściej w Polsce używanej przeglądarki internetowej.
    >
    > Jedyna rada to downgrade FF lub instalacja kolejnej

    Ściągnij ten plugin na dysk (
    https://www.bph.pl/pi/components/bph/SignPluginInsta
    ll.xpi ). To jest
    zwykłe archiwum zip. W środku znajdziesz plik install.rdf, w którym
    musisz zmienić linię, która określa najwyższą wersję przeglądarki na
    której plugin działa.
    <em:maxVersion>3.5.*</em:maxVersion> zmień na
    <em:maxVersion>3.6.*</em:maxVersion> i powinno ruszyć. Jeżeli nie, to
    widocznie plugin rzeczywiście nie współgra z FF 3.6. Jeżeli będzie
    działać, to należy objechać ich informatyków za to, że nie dopatrzyli
    takiej prostej sprawy.

  • 2. Data: 2010-02-13 13:48:40
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-13 14:44, XYZ wrote:

> [...]
    > widocznie plugin rzeczywiście nie współgra z FF 3.6. Jeżeli będzie
    > działać, to należy objechać ich informatyków za to, że nie dopatrzyli
    Oprócz tego, chyba trzeba pozmieniać sumy kontrolne w plikach w katalogu
    META-INF. Ja się w to nigdy nie bawiłem, więc najlepiej, jak znajdziesz
    jakiś poradnik jak to zrobić w sieci.

  • 3. Data: 2010-02-13 18:21:33
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    XYZ wrote:

    ll.xpi ).
    > Oprócz tego, chyba trzeba pozmieniać sumy kontrolne w plikach w
    > katalogu META-INF. Ja się w to nigdy nie bawiłem, więc
    > najlepiej, jak znajdziesz jakiś poradnik jak to zrobić w sieci.

    Tyle że prościej pobrać dodatek Nightly Tester Tools.
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/6543
    Po jego zainstalowaniu w sekcji dodatków pojawi się
    dodatkowy przycisk "override all compability", który
    należy nacisnać, a następnie nacisnąć "force install"

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.