    From: wojo <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH czyli żenada i chamstwo
    Date: Thu, 03 Jan 2002 18:32:20 +0100

    siepacz wrote:

    > Miałem to nieszczęście być klientem tego banku ..................

    Niestety ja tez -tyle ze juz w tym roku.
    Nikt w odziale banku obok ktorego akurat przechdzilem ani na dezinfolini nie byl
    w stanie mi odpowiedziec na banalne pytanie czy zlecenie stale ktore wplynelo w
    starym roku a termin platnosci jest na poczatku nowego zostanie zrealizowane
    (coz tak nietypowa sprawa dla tej instytucji jak realizajacja zlecenia).
    Po totalnej spychologi stosowanej zostalem odeslany do macierzystego odzilalu
    (coz wydawalo mi sie ze w bankach sa jakies procedory postepowania a nie ze
    kazdy oddzial sobie zepke skrobie) - widac internet i komputery czasem sa tylko
    widac do przepisywanie pism efektywnie wykorzystyane.
    I ku mojemu wielkiem zaskoczeniu okazalo sie ze zlecenia ktore wplynelo kolo
    polowy grudnia z teminem platnosci na poczatku stycznia nie ma - w ogolnym
    balaganie o ktorym bez skrepowania mowia pracownicy gdzies zaginelo - w tym
    przypadku bez znaczenia pozostal fakt ze i tu rowniez na to banalne pytanie nikt
    nie zanal odpowiedzi - choc pewna watpliwosc pozostal bo pani nie byla w stanie
    zagwarantowac ze jak sie znajdzie to nie zrealizuja choc w sumie to takich o
    zmiennej wysokosci po pierwszym nie przyjmuja ( kurcze mam tam jeszce troche
    kasy - trzeba zabrac bo i to im zginie razem z calym bankiem)
    W czasie wizyty w banku zauwazyle ze nie tylko mnie taki los spotyka - nikt w
    banku nic nie wie - tylko te natretne ludziska ciagle sie o cos pytaja.