  • 1. Data: 2007-02-07 21:38:16
    Temat: Re: BPH - chyba oszaleli!!!
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    Stolat wrote:
    > No i zaczyna się UniCredito zaczyna stosować swoje stawki w BPH .
    > Właśnie oglądałem wyciąg i w lutym opłata za obsługę karty wynosi juz
    > 5 zł, w styczniu i poprzednich miesiącach było to 2 złote.
    > Nie ma to jak dobry interes ..... szkoda że kosztem nas. Czas chyba
    > pożegnać się z tym bankiem.

    Tak masz w jakiejś nowej TOiP czy na wyciągu? Bo jeśli tylko na wyciągu,
    to jest to opłata pobierana od miesięcy - jesli nie ma 4-rech transakcji
    bezgotówkowych w miesiącu. Jesli są to pobieraja tylko 2 zł.
    Leszek

  • 3. Data: 2007-02-07 22:36:44
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > No i zaczyna się UniCredito zaczyna stosować swoje stawki w BPH . Właśnie
    > oglądałem wyciąg i w lutym opłata za obsługę karty wynosi juz 5 zł, w
    > styczniu i poprzednich miesiącach było to 2 złote.

    Przecież od dłuższego czasu tak było że jak nie wykonasz 4 operacji
    bezgotówkowych to naliczają 5 zł zamiast 2. Sprawdź czy w poprzednim
    miesiącu bank rozliczył 4 operacje bezgotówkowe. Przed chwilą pobrałem TOiP
    ze strony BPH http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf i żadnej zmiany
    dotyczacej kart nie widzę.
    Sam mam pobrane 2 zł

    Darek

  • 4. Data: 2007-02-07 23:01:35
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Jest to denerwujące /wymóg 4 transakcji/, ale nie jest to żadna
    nowość...

    MARIO

  • 5. Data: 2007-02-07 23:18:39
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > bezgotówkowych to naliczają 5 zł zamiast 2. Sprawdź czy w poprzednim
    > miesiącu bank rozliczył 4 operacje bezgotówkowe. Przed chwilą pobrałem

    Hmm możliwe wcześniej używałem ich karty teraz mam KK z innego banku i
    trochę nie wykorzystywałem karty z BPH . No tak macie racje nie mam 4
    transakcji , mój błąd ale jutro juz im nabije te 4 transakcje :). Takie po 5
    złotych żeby nie zarobili za dużo na prowizji :). Boże jakie to wszytko
    głupie, teraz będę musiał na silę używać tej karty , no cóż mamy w końcu
    wolny rynek i wolną konkurencje ;).

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-02-08 07:25:27
    Od: g...@o...pl

    On 8 Lut, 00:18, "Stolat" <c...@g...pl> wrote:
    > teraz mam KK z innego banku i trochę nie wykorzystywałem karty z BPH....
    > teraz będę musiał na silę używać tej karty ,
    Po co się tak meczyć, czy nie prościej zamknąć nieużywaną kartę :-)

  • 7. Data: 2007-02-08 07:31:23
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > teraz będę musiał na silę używać tej karty ,
    Po co się tak meczyć, czy nie prościej zamknąć nieużywaną kartę :-)

    Też myślałem o tym ale jeden plus jaki ta karta posiada to możliwość
    wyciągnięcia dziennie 3k PLN.

  • 8. Data: 2007-02-08 08:07:44
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Po co się tak meczyć, czy nie prościej zamknąć nieużywaną kartę :-)

    Sądziłem, że chodzi o karte do konta (chyba jednak chodzi) - wówczas
    możesz jej używać i 100 razy ale w bankomacie. Oprocz tego potrzebne są
    transakcje bezgotówkowe. Karta w zasadzie jest potrzebna, żeby nie stac
    w okienku po pieniądze, a te pobiera się dość często. Sieć bankomatów
    jest niezła (również obce za darmo). Można zrezygnować z karty ale jeśli
    ktoś chce stać i ma złote konto (nie płaci za asygnatę).
    Leszek

  • 9. Data: 2007-02-08 09:13:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    jak mialem kk w BPH to latwo bylo spelnic ten ich wymog, 4 transakcje na
    stacji NESTE po 15zl i obowiazek wykonany ;-))

    mialem tam konto, ale niczego ciekawego nie oferowalo wiec po okresie
    testu je zamknalem, debetowka nie byla mi potrzebna

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-09 19:13:20
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Jest to denerwujące /wymóg 4 transakcji/, ale nie jest to żadna
    >nowość...

    W dodatku coraz więcej banków coś podobnego wprowadziła.

    Darek