  • 1. Data: 2007-02-07 20:49:14
    Temat: Notowania FI na wp.pl
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    Witam.

    Czy ktoś się może orientuje dlaczego ze strony
    http://fundusze.wp.pl/typ,0,notowania.html zniknęły notowania wielu FI
    (SEB4, UniStoprocent+ itd.)?

    <>

  • 2. Data: 2007-02-07 21:12:18
    Temat: Re: Notowania FI na wp.pl
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    piper napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś się może orientuje dlaczego ze strony
> [...]

    PZU MiS np. tez
    pisalem do nich ale na razie bez odpowiedzi.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-07 22:56:57
    Od: Mariusz Borowski <m...@w...pl>

    piper napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś się może orientuje dlaczego ze strony
> [...]

    Witam.

    Podobnie jest na stronie http://www.money.pl/fundusze/notowania/ jednak
    tutaj wyceny niektórych funduszy są nieaktualne, np: DWS Akcji jest z
    2006.02.07, ale już DWS Akcji Plus, DWS Top 50 MiSS itp. z 2006.02.05. Z
    tego co wyczytałem, na stronie http://www.analizy.pl/analizy_online/
    jest informacja, że dane dla portalu money.pl dostarcza właśnie analizy
    online. I może z tym jest problem.....

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-02-08 07:18:49
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Tutaj http://bossa.pl/fundusze/inwestycyjne.html tez duzo zniknelo...

  • 5. Data: 2007-02-08 08:31:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tutaj http://bossa.pl/fundusze/inwestycyjne.html tez duzo zniknelo...

    www.fundi.pl - z tego korzystam i większosc FI tam znajduje (wszystkie
    te, ktore mnie interesuja) chociaz niektore maja wyceny sprzed kilku dni

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-08 11:31:02
    Od: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl>

    > Czy ktoś się może orientuje dlaczego ze strony
    > http://fundusze.wp.pl/typ,0,notowania.html zniknęły notowania wielu FI
    > (SEB4, UniStoprocent+ itd.)?

    Po zalogowaniu do Portfela na wp jest czerwony komunikat:
    "W związku z brakiem wyceny jednostek niektórych funduszy, wycena całego
    portfela jak również wycena poszczególnych funduszy może być nieprawidłowa.
    Wirtualna Polska podjęła dzialania majace na celu zapewnienie kompletu
    danych.
    Za wynikłe niedogodności przepraszamy."
    Domyślam sie że wp próbuje "wymusić" na funduszach przekazywanie aktualnej
    wyceny jednostek, stąd te trudności. Oby im się udało.
    AS