  • 1. Data: 2007-02-07 23:49:13
    Temat: eMax walutowy w mBanku
    Od: HSalihamidzic <h...@p...onet.pl>

    witam,

    założyłem konto emax walutowe w mbanku i dowiedziałem się, że nie ma
    możliwości wpłacenia gotówki na to konto. No dobra, to teraz chcę z
    mojego ekonta zrobić przelew na konto walutowe i pytanie brzmi po jakim
    kursie zostanie policzone. Bo przy robieniu przelewu nic takiego nie
    zostało pokazane.

    Dodatkowo przy robieniu przelewu wyskoczył mi błąd. Myśle, że jest on
    spowodowany tym, że nie wiedziałem jaką walutę zaznaczyć przy przelewie,
    zaznaczyłem dolary i myślę, że jest to tym spowodowane.

    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak jest z tym kursem po którym zostaną
    przeliczone moje złotówki na dolary.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-08 11:03:25
    Temat: Re: eMax walutowy w mBanku
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana HSalihamidzic <h...@p...onet.pl> napisała:

    >Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak jest z tym kursem po którym zostaną
    >przeliczone moje złotówki na dolary.

    Zaryzykujmy sprawdzenie czy jest informacja o tym na stronie mBanku.
    Wchodzimy rachunki->eMax walutowy
    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/emax/waluty.
    html

    O, jest! Kto by pomyślał...

    BP,NMSP
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2007-02-08 12:03:07
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    gornik napisał(a):

    > Zaryzykujmy sprawdzenie czy jest informacja o tym na stronie mBanku.
> [...]

    :)))
    myślę, że nie musisz przepraszać. oprócz uzasadnionego nabijania się,
    byłeś również bardzo pomocny. podałeś bardzo konkretny i prawidłowy link :)

    PG