  • 1. Data: 2007-02-07 08:04:39
    Temat: Kto robi karty dla bankow ?
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kto robi karty dla bankow ?

    I skad wynika ograniczenie do 19 znakow (imie + nazwisko) na karcie,
    ktore w jednych bankach występuje, w innych nie, a jeszcze w innych
    niby jest ale da sie je obejsc ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-02-07 09:39:30
    Temat: Re: Kto robi karty dla bankow ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > w jednych bankach występuje, w innych nie, a jeszcze w innych niby jest

    No wlasnie :) - Moje imie + nazwisko maja 30 znakow :)
    Inteligo,. zdaje sie, obchodzi to w taki sposob, ze na karcie prywatnej
    wpisuje nadmiarowe dane w miejscu wpisywania danych firmy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-02-07 09:49:14
    Od: "Marcin heh" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Kto robi karty dla bankow ?
    >
    > I skad wynika ograniczenie do 19 znakow (imie + nazwisko) na karcie,
    > ktore w jednych bankach występuje, w innych nie, a jeszcze w innych
    > niby jest ale da sie je obejsc ?

    Karty BZWBK i Inteligo napewno robi AustriaCard

    Poza tym w BZWBK oprócz 19 znaków na imie i nazwisko jest jeszcze miejsce na
    login Allegro :) w prypadku Allekart :P

  • 4. Data: 2007-02-07 09:52:36
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > No wlasnie :) - Moje imie + nazwisko maja 30 znakow :)
    > Inteligo,. zdaje sie, obchodzi to w taki sposob, ze na karcie prywatnej
    > wpisuje nadmiarowe dane w miejscu wpisywania danych firmy.

    Embossery umożliwiają tłoczenie lub malowanie znaków na prawie całej
    powierzchni karty, więc nie są to ograniczenia natury technicznej.

    Grzexs

  • 5. Data: 2007-02-07 10:13:59
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    SDD wrote:
    > No wlasnie :) - Moje imie + nazwisko maja 30 znakow :)

    A u mnie 20 znakow. Debetowki dostaje (wszystkie) zawsze prawidlowo, a
    KK Citi ostatnio dostalem z imieniem skroconym do jednej literki (inne
    KK przychodza poprawnie), o dziwo debetowka Citi przyszla z pelnym
    imieniem i nazwiskiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-02-07 10:14:12
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Grzexs wrote:
    > Embossery umożliwiają tłoczenie lub malowanie znaków na prawie całej
    > powierzchni karty, więc nie są to ograniczenia natury technicznej.

    Citi twierdzi cos innego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-02-07 11:16:24
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > Citi twierdzi cos innego.

    Może maja jakieś inne embossery? Ja pracowałem na takich, które potrafiły
    tłoczyć nawet poza kartą :)

    A może to jakaś tradycja? W epoce kart żelazkoakceptowalnych napisy z karty
    musiały trafić w jakieś tam rubryczki i... tak już zostało, rodzaj zgodności
    programowej w dół.

    Grzexs

  • 8. Data: 2007-02-07 13:10:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin heh napisał(a):

    > Karty BZWBK i Inteligo napewno robi AustriaCard

    Karty inteligo robiło Austria Card. Teraz robi PPC Card Systems.

  • 9. Data: 2007-02-07 20:24:24
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Karty BZWBK i Inteligo napewno robi AustriaCard
    >
    > Poza tym w BZWBK oprócz 19 znaków na imie i nazwisko jest jeszcze miejsce
    > na
    > login Allegro :) w prypadku Allekart :P

    Jedną rzeczą jest produkcja plastików, a drugą personalizacja. Wyprodukowana
    karta to czysty blankiet z wizerunkiem, ale bez żadnych danych konkretnego
    klienta. Tym zajmuje się np. Austria Card. Natomiast personalizację
    realizuje najczęściej kto inny. Sam bank (tak jest np. w BZ WBK, PKO BP czy
    ING) lub zleca innym bankom lub firmom (najczęściej w Polsce).

  • 10. Data: 2007-02-07 21:03:54
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > Kto robi karty dla bankow ?
    Różnie. AustriaCard, ThomasDeLaRue, Oberthur, Inplastor...

    > I skad wynika ograniczenie do 19 znakow (imie + nazwisko) na karcie,
    > ktore w jednych bankach występuje, w innych nie, a jeszcze w innych
    > niby jest ale da sie je obejsc ?
    Z rozlazłości banków. ;)

    MM