  • 11. Data: 2005-10-26 18:03:05
    Temat: Re: BPH .... brak komórki ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w
    wiadomości
    news:MPG.1dc9931464f7577398a295@news.task.gda.pl...
    > Sproboj jechać po kasę do Krakowa mając 15 km w jedna stronę ;) Cóż
    > zobaczymy, strachu "nima", zawsze mogę migrować ...

    I to jakich 15 kilometrów :-) Kluczowe jest kilkadziesiąt metrów
    wyjazdu na główną drogę. Dalej, to już z górki :-)

  • 12. Data: 2005-10-26 18:14:24
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > I to jakich 15 kilometrów :-) Kluczowe jest kilkadziesiąt metrów
    > wyjazdu na główną drogę. Dalej, to już z górki :-)

    Skoro juz NTG ... to teraz jest juz latwiej ;) Ale gehenna zaczyna sie
    za wezlem wielickim, bo remontuja caly jeden pas w strone Krakowa. Tak
    czy inaczej przy dzisiejszych cenach paliw jest juz prosciej odpukac 5
    zl za wyplate delfinkiem w obcym bankomacie niz jechac do Kraka. Dlatego
    w koncu zdecydowalem sie na lokalną biede pseudomarmurkową w Wieliczce.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-10-26 18:59:02
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <M...@n...task.gda.pl> KrzysiekPP napisal(a):

    > No tak ... ale co ma zrobic bidok, ktory nie ma komorki, a net ma przez
    > wifi .... ;)

    A co ma wifi do rzeczy?
    Klucz na dyskietkę (czy inny nośnik) i po sprawie.

  • 14. Data: 2005-10-26 20:16:00
    Od: "piotr.ek" <w...@N...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <k...@S...op.pl> napisał(a):

    > Czesc
    >
    > Czy ktos jest w stanie wyjasnic, jak wykonac przelew nie posiadajac
    > komórki ?
    >
    > Albo inaczej ..... nie chcac uzywac do tego komórki słuzbowej ?

    To nie problem ... tez tak mialem ...
    Ale mozna wygenerowac klucz na dysku lub innym nosniku (np. dyskietka, pen
    drive)i wtedy kod sms nie jest potrzebny! Mozna wygenerowac wiecej kluczy np.
    ja mam jeden klucz na dysku i z niego korzystam w domu, a drugi na dyskietce i
    z niego korzystam na innych (zaufanych) komputerach :-)
    Poza tym podobno kody mozna dostac w oddziale i przez telefon wiec dla kazdego
    znajdzie sie jakies rozwiazanie :-)

  • 15. Data: 2005-10-26 22:17:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > No tak ... ale co ma zrobic bidok, ktory nie ma komorki, a net ma przez
    > wifi .... ;)

    Czy dotąd nie wiedziałeś, że aby skorzystać z dostępu internetowego do
    banku trzeba mieć komputer i dostęp do internetu?
    ;-)

    M.

  • 16. Data: 2005-10-27 11:50:49
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik KrzysiekPP napisal(a):
    > Na PKO BP ?? A fe .... w Wieliczce nie ma wielkiego wyboru.

    Tez mieszkam w Wieliczce, tez konto mam w BPH.
    Roznica jest to, ze klucz mam lokalnie (dyskietka/CD) i nie potrzebuje do
    przelewow komorki.
    Nie martw sie, ze nie wybrales PKO BP, bo oni w Wieliczce maja tylko jeden
    bankomat, ktory sie czasem psuje...
    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2005-10-27 12:14:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:djqemf$uod$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Nie martw sie, ze nie wybrales PKO BP, bo oni w Wieliczce maja tylko jeden
    > bankomat, ktory sie czasem psuje...

    Gdybys zamiast PKO BP wybral konto Inteligo w tymze banku to do tego 1
    bankomatu mialbys jeszcze 3 agencje PKO BP z POSami, gdzie karta Inteligo
    wyplacasz za darmo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2005-10-27 12:23:31
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik Slawek Kos napisal(a):
    > Gdybys zamiast PKO BP wybral konto Inteligo w tymze banku to do tego 1
    > bankomatu mialbys jeszcze 3 agencje PKO BP z POSami, gdzie karta
    > Inteligo wyplacasz za darmo...;-)

    Czy chodzi Ci o agencje PKO w Wieliczce?
    Chyba maja ta przykra przypadlosc, ze czynne sa bodajze miedzy 9 a 17 :(
    --
    pozdr.
    ls

  • 19. Data: 2005-10-27 12:30:03
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 10/26/2005 10:39 AM, KrzysiekPP wrote:

    > No tak ... ale co ma zrobic bidok, ktory nie ma komorki, a net ma przez
    > wifi .... ;)

    Ustal, czy połączenie z bankiem obciąża jakoś pracodawcę - jeżeli nie,
    to zwyczajnie zapytaj, czy możesz to robić - lub nie pytaj, jeżeli logi
    nie są rejestrowane lub kontrolowane.
    Rozsądny pracodawca nie będzie miał oporów - jeżeli jednak - pozostaje
    zmienić bank lub pracę.

    Pzdr: Witek

  • 20. Data: 2005-10-27 12:34:05
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > bankomatu mialbys jeszcze 3 agencje PKO BP z POSami, gdzie karta Inteligo

    Po 18:00 mozna sobie o tym pomarzyc ...