  • 1. Data: 2005-10-26 07:03:07
    Temat: Problem z Visą Classic w mBanku
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Od 2 lat mam te kartę i ogólnie jestem zadowolony - najbardziej z tego, że
    nie muszę pilnować spłaty dzięki zutomnatycznej spłacie.
    Niestety zaczął się problem - po 2 latach mój podpis na odwrocie rozmazał
    się troche i jest już ciężko czytelny. Raz już mi prawie zakwestionowali
    płatność w sklepie. Zadzwoniłem na mlinię z prośbą o wystawienie duplikatu
    karty ale poinbformowano mnie, ze będzie to kosztowało 15zł. Moim zdaniem
    ta płatność jest niezasadna, ponieważ podpis rozmazał się nie z mojej winy
    a na skutek normalnego używania karty. Niestety przesuwanie karty w
    szczelinach czytników jaki i 3 letni okres ważności karty nie służą
    czytelności podpisu. Sam nie wiem co robić, w mbanku nie chcą zrezygnować z
    opłaty za duplikat, nie mogą wystawić karty z 12-miesięcznym okresem
    ważności. Żadne tłumaczenia o braku mojej winy nie pomogły, rozmawiałemz 2
    osobami na mlinii. Chyba wymówię im tę kartę i pójde do kogoś innego.

  • 2. Data: 2005-10-26 07:08:58
    Temat: Re: Problem z Visą Classic w mBanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

    > osobami na mlinii. Chyba wymówię im tę kartę i pójde do kogoś innego.\

    ja poprawiłem starty podpis mazakiem nie zmywalnym i jest OK

  • 3. Data: 2005-10-26 08:34:30
    Od: Michal M <w...@...pl>

    tez bym nie dal 15zl
    a twoj problem polega na tym ze nie odkryles jeszcze markera z cienka koncowka
    ;-) (koszt ponizej 3zl - przyda sie np plytki tez mozna opisywac - polecam)

    > szczelinach czytników jaki i 3 letni okres ważności karty nie służą

    zgadza sie - karty sie filcuja, zwlaszcza podczas noszenia w tylnej kieszeni
    spodni, ale mi akurat odpowiada to przedluzenie na 3 lata bo czesto zmieniam
    miejsce zamieszkania (z powodu braku 200-300tys na wlasne mieszkanie) i rzadko
    bywam pod stalym adresem no a ciagle updatowanie adresow do korespondencji w
    bankach, ofe, allegrach itp dawno mi sie znudzilo - a tak przez 3 lata mam
    spokoj (mamusia odsyla mi listem karte na adres tymczasowy co 3 lata)

  • 4. Data: 2005-10-26 08:56:18
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    Michal M <w...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > bankach, ofe, allegrach itp dawno mi sie znudzilo - a tak przez 3 lata mam
    > spokoj (mamusia odsyla mi listem karte na adres tymczasowy co 3 lata)

    mamisynek

  • 5. Data: 2005-10-26 10:20:02
    Od: "Marcin" <...@...a>

    > ja poprawiłem starty podpis mazakiem nie zmywalnym i jest OK

    zrobilem to samo, dziala :)

  • 6. Data: 2005-10-26 10:44:30
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    seba kocik wrote:

    > mamisynek

    Jak masz pisać takie głupoty to lepiej zrezygnuj z pisania z newsów.
    Jesteś wyrodnym synem że nigdy nie pojawiasz się w domu? Czy też może
    nigdy nie zmieniałeś miejsca zamieszkania?
    IMHO pomysł z przesyłaniem papierków na adres rodziców w chwili gdy nie
    wiesz gdzie bedziesz mieszkał za 2 miesiące jest całkiem rozsądny i sam
    z niego korzystałem.

    reik.

  • 7. Data: 2005-10-26 13:36:29
    Od: "IK" <i...@b...wp.pl>

> [...]
    > ważności. Żadne tłumaczenia o braku mojej winy nie pomogły, rozmawiałemz 2
    > osobami na mlinii. Chyba wymówię im tę kartę i pójde do kogoś innego.

    Hej,

    mialem podobny problem z visa electron. Facet w punkcie mBanku poradzil, aby
    zadzwonic na mLinie i zglosic, ze karta ... nie dziala. Pasek sie
    rozmagnesowal czy co ... Bez problemu wymionili mi karte na wlasny koszt.

    pozdrawiam
    IK