  • Data: 2004-10-25 18:58:05
    Temat: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-25 20:51, Użytkownik Krab napisał:
    > wiesz - na skutek twojej wypowiedzi siegnalem po zawarta umowe, jest tam
    > dokladnie zero informacji o tym o czym piszesz (nie mam juz sezama - mam
    > tylko kk)

    Opłaty są raczej w TOiP a nie w umowie.

    > gdyby mnie ktokolwie zapytal czy chce konto pocztowe - nawet z zerowa
    > dozywotnia oplata do konca zycia i z nieograniczona pojemnosia, to wiem, ze
    > moja odpowiedz moglaby byc tylko jedna - NIE, bo mam ich znacznie wiecej niz
    > potrzebuje !

    To tak jak i ja ;)

    > w swoim zyciu zalozylem pewnie z tysiac kont pocztowych, zapewne z 900 nie
    > wiem po co (dawno temu zakladalem wszystko co za frico) i o nich nie
    > pamietalem juz na nastepny dzien

    Ano dokładnie.

    > nadal uwazam, ze swiadczenie uslug internetowych przez bank (np rowniez
    > przez pkobp) niczym nie rozni sie od wciskania zdechlej ryby, a jesli
    > jeszcze robi sie to odplatnie, to jest to wylacznie wyludzanie oplaty i nic
    > wiecej

    To nie bank świadczy, tylko Interia (co i tak nie zmienia faktu, że
    skrzynek Ci u nas pod dostatkiem, choćby 1Gb na googlach:>)

    > ps
    > powyzsze nie oznacza, ze mowisz nieprawde :-)

    Mówię (a raczej piszę;>) prawdę;) Od kiedy pamiętam, opłata za
    sezam.pl była w TOiP, no ale promocja się skończyła...

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl