  • Data: 2004-10-25 08:56:31
    Temat: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Bartol Partol napisal(a):
    > I co, zbankrutowales?
    > Bartol

    widzisz brachu, rzecz nie tkwi w grozbie bankructwa, lecz w braku
    powiadomienia mnie o nowej oplacie
    gdybym przypadkiem nie wszedl na strone BPH, nie dowiedzialbym sie o tej
    niesympatycznej zmianie
    kiedy zakladalem sobie srebrnego sezama, skrzynka byla obowiazkowa i
    bezplatna
    nie moglem z niej zrezygnowac, choc nigdy z niej nie korzystalem
    strata tej jednej zlotowki boli mnie o tyle, ze jesli przemnozyc ja przez
    liczbe innych nieuswiadomionych klientow, powstanie zapewne spora sumka
    nie jest to pierwsza taka akcja BPH, po ktorej czlowiek czuje niesmak (np.
    te "pilotazowe" ubezpieczenia, z ktorych trzeba bylo specjalnie
    rezygnowac)
    pozdr.
    ls