    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Date: Sun, 4 Dec 2005 19:52:02 +0100

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dmt8dj$2nk$1@news.onet.pl...

    > A jak klient nie chce otrzymywać korespondencji od Banku? Nie wyraża zgody
    > i już? To co?
    >

    > Darek

    Po pierwsze chyba trudno zakładać, że zachodzi w tym przypadku taka skrajna
    sytuacja. Poza tym wydaje mi się, że klient nie może odmówić przyjmowania
    jakiejkolwiek korespondencji. Może odmówić korespondencji marketingowej, czy
    wyciagów. Natomiast korespondencja wymagana prawem musi być dostarczona. W
    takim przypadku bank powinien wysłać nowy TOiP niezależnie od wyciągu.