eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRE: BPH PBK rozbój w białydzień › Re: BPH PBK rozbój w białydzień
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!n
    ot-for-mail
    From: "Pablo" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH PBK rozbój w białydzień
    Date: Wed, 30 Jul 2003 14:08:06 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <2...@8...210.125.162>
    References: <1...@8...210.125.162>
    <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.125.162
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1059566894 28646 81.210.125.162 (30 Jul 2003 12:08:14
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jul 2003 12:08:14 +0000 (UTC)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253534
    [ ukryj nagłówki ]


    > Otóż każda firma (bank też) istnieje tylko i wyłacznie po to aby pomnażać
    > kapitał i przynosić dochody właścicielowi. Oczywiście aby to robić musi
    dbać o
    > klientów bo to oni koniec końców są źródłem dochodów, i o pracowników, bo
    bez
    > nich nic się nie da zrobić, ale zawsze są to tylko środki a nie cele, i to
    bez
    > wzgledu na to jak ładnie jest sformułowana tzw. misja firmy.

    No i tutaj sie nie zgadzamy. 'Pomnażanie kapitału i przynoszenie dochodu
    wlascicielowi' jest raczej wskaznikiem realizacji celow. Jezeli pomnazanie
    kapitalu bedzie jedynym celem firmy, to marna jej przyszlosc.

    > Na koniec próba odpowiedzi na pytanie czy firma może lekceważyć klientów
    lub
    > nawet obyć sie bez nich?
    > Moja odpowiedź jest brutalna. Nie można lekceważyć klientów przynoszących,
    lub
    > mogących w przyszłości przynieść dochody. Wszystkich innych należy pogonić
    jak
    > najszybciej i jak najdalej (najlepiej do konkurencji).
    >
    Tak, tak! Najlepiej do konkurencji pogonic!!!! I etykietke im 'tych klientow
    nie obslugujemy'! ;) Niech konkurencja na nich zarabia! :))

    A tak serio skoro ktos jest moim klientem, to znaczy, ze juz kupil ode mnie
    towar/usluge. Dlaczego nie mam o niego dbac? Moze kupi raz jeszcze? Przeciez
    zarobilem juz na towarze/usludze kupionej przez niego.

    Brutalne jest to, ze IMHO Twoja wypowiedz odzwieciedla polska rzeczywistosc
    wczesnego kapitalizmu. Laskowik mial taki tekst z tylu sklepu, 1979 chyba:
    "Wiesz kim Ty dla mnie jestes? Klientem jestes" :))

    Pozdrawiam,
    Pablo







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1