    From: Krystek <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH-PBK kredyt studencki - problem
    Date: Thu, 27 Feb 2003 18:55:21 +0100

    Dnia 03-02-27 17:26, student AE wklepał na klawiaturze nastepujące słowa:
    > Witam.
    > Staram się o kredyt studencki w BPH-PBK (50 rat * 450pln czyli 1 rata za
    > miesiąc nauki), wczoraj zgłosiłem się do banku z żyrantami, którzy dokonali
    > wszystkich wymaganych formalności i spełnili wszystkie wymagane warunki
    > (dochód, wiek ect.). Dziś dostałem telefon że jeden z żyrantów warunków nie
    > spełnia i dostanę tylko 20 rat, pani powiedziała że nie może mi powiedzieć
    > jakich warunków bo "nie może udzielać informacji o rachunkach osób
    > trzecich". No to dzwonie do żyranta i się okazuje że też dostał telefon od
> [...]

    Po pierwsze napisłbym skargę do zwierzchnika tej pani. Takim zachowaniem
    lekceważy klientów i gdybym miał kasę w tym banku i w tym oddziale,
    gdzie pracuje ta pani to bym je szybko wycofał. Po drugie - możesz
    zmienić bank. Nie tylko BPH uczestniczy w wypłatch kredytów dla
    studentów. Możesz spróbować w Banku Ochrony Środowiska albo w innych
    bankach, które mają podpisaną umowę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego,
    który zajmuje się obsługą kredytó studentów i udziela poręczeń bankom.

    K.