  • 11. Data: 2005-10-08 15:55:58
    Temat: Re: [BPH] Kody SMS
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Generowanie klucza - mozna go zapisac na karcie chipowej, zmieniono
    > defaultowa lokalizacje z repozytorium na nosnik lokalny.

    Chyba masz konto firmowe :) na sezamie słowo chip nawet nie mignęło
    Szkoda, że praktycznie nie ma info na ten temat /poza toip/
    Może w poniedziałek się cos pokaże. Przy okazji karty chipowe schodzą coraz
    niżej najpierw w korporacji , teraz dla małych przedsiębiorstw - fajnie by
    było gdyby bank wraz z wprowadzeniem płatniczych kart chipowych wrzucił
    aplikację która obsługiwała by również sezama

    pozd
    Adam

  • 12. Data: 2005-10-08 16:12:25
    Od: gieka <g...@s...pl>

    Adam S. napisał(a):

> [...]
    > było gdyby bank wraz z wprowadzeniem płatniczych kart chipowych wrzucił
    > aplikację która obsługiwała by również sezama

    Wydaje mi sie, ze zwykli klienci beda tz mogli zapisywac klucze na
    karcie procesorowej. Przynajmniej taka opcja jest w funkcji generacji
    klucza. Ale dowiem sie szczegolowo w poniedzialek w banku.

    pzdr.

    reineman

  • 13. Data: 2005-10-08 16:14:45
    Od: gieka <g...@s...pl>

  • 14. Data: 2005-10-08 21:23:49
    Od: "JG" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > było gdyby bank wraz z wprowadzeniem płatniczych kart chipowych wrzucił
    > aplikację która obsługiwała by również sezama

    Mam zloty sezam, sprobuj:
    Ustawienia -> klucze -> generuj nowy klucz -> karta procesorowa
    wg mnie kazdy ma taka opcje:)

  • 15. Data: 2005-10-09 07:59:53
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Może kody i śmigają tym SMS-em, nie uzywam tego, ale potwierdzenie
    przelewu (z konta Sezam Max na Srebrny Sezam) tymże SMS-em przychodzi po
    12 godzinach, jak i pieniądze. Zaczynam podejrzewać, że oni to rozliczają
    eliksirem. :) A miało być tak pięknie. Pani w marmurowym okienku
    przysiegała, że pieniądze pojawią się na drugim koncie (w końcu tego
    samego banku) tychmiast, on line, no najwyżeej trzeba się będzie wylogować
    i powtórnie zalogować, aby to zobaczyć. Nic z tego. Zaczynam tęsknić za
    innym bankiem.

  • 16. Data: 2005-10-09 08:25:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-09 09:59, osobnik podający się za Antekant, śmiał
    stwierdzić, iż:
> [...]
    > przelewu (z konta Sezam Max na Srebrny Sezam) tymże SMS-em przychodzi po
    > 12 godzinach, jak i pieniądze. Zaczynam podejrzewać, że oni to

    Pojawiają się on-line*.

    *w godzinach pracy systemu transakcyjnego.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2005-10-09 08:29:14
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Mam zloty sezam, sprobuj:
    > Ustawienia -> klucze -> generuj nowy klucz -> karta procesorowa
    > wg mnie kazdy ma taka opcje:)

    Hi hi pewnie każdy , kto używa IE :) /jest pod IE6.0/
    Kombinacja Opery 8,0 i Javy Sun 1,4 jakoś jej nie widzi. Może powninienem
    zainstalować wyższą wersję Javy ???

    pozdr
    Adam

  • 18. Data: 2005-10-09 13:03:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 08 Oct 2005 14:28:15 +0200, "miko.miko"
    <n...@a...pl> wrote:

    >Od 11 SMSa płaci się za niego 20 gr.
    W rachunkach firmowych biora juz za pierwszego sms.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 19. Data: 2005-10-09 16:16:20
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:diak71$bud$1@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2005-10-09 09:59, osobnik podający się za Antekant, śmiał
    > stwierdzić, iż:
    >
    > Pojawiają się on-line*.
    >

    > *w godzinach pracy systemu transakcyjnego.

    A raz na ile dni ten system transakcyjny działa chciałbym wiedzieć, może
    ktoś wie?

  • 20. Data: 2005-10-09 16:35:59
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A raz na ile dni ten system transakcyjny działa chciałbym wiedzieć, może
    > ktoś wie?
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 6 rano (chyba) do 20 (na pewno)
    A na pewno jest to napisane w umowie.

    Darek