  • 1. Data: 2005-10-07 20:22:23
    Temat: wplatomat mBank
    Od: "tpi" <g...@h...pl>

    Dzisiaj miałem pierwsze zetknięcie z wpłatomatem mBanku - wpłacałem większą
    gotówkę i ostatnią część co
    wkładałem - 4000 PLN -wcięło!Wpłatomat wywalił 'out of order' i cześć.
    Oczywiście złożyłem reklamację przez mLinie, powiedzieli że rozpatrzą w 30
    dni! Oczywiście w takiej sytuacji człowiek jest bezradny, bo co ja zrobie
    przez telefon w mBanku?? A żeby byo śmieszniej, to wpłatomat stał przy
    mKiosku, ale ludzie z mKiosku nie obsługują go i muszę dzwonić na mLinie, a
    przecież oni mogliby na miejscu przynjmniej sprawdzić logi i rozpatrzyć
    reklamację na miejscu!

    Czy ktoś też składał reklamację i jeśli tak to ile czekał?? Takie rzeczy
    powinni załatwiać max 48h. Moim zdaniem to skandal. Jeżeli sprawę przedłużą
    to zrezygnuję z ich usług. Fakt faktem - nie można ufac maszynom.Zrobiłem
    to po raz pierwszy i ostatni i przestrzegam innych (to był wpłatomat w W-wie
    w centrum finansowym, Grzybowska 12/14)

    Pablo

  • 2. Data: 2005-10-07 20:39:46
    Temat: Re: wplatomat mBank
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Nie lepiej wynajmować kuriera z kamizelką kuloodporną i samochodem i on
    zawozi pieniądze do banku ?

  • 3. Data: 2005-10-07 20:40:20
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Fri, 7 Oct 2005 22:22:23 +0200 "tpi" <g...@h...pl> wrote:

> [...]
    > przecież oni mogliby na miejscu przynjmniej sprawdzić logi i rozpatrzyć

    Ty chyba nie wiesz co mówisz, skąd 'konsultant' ma wiedzieć co to są logi?
    I dla czego w ogóle ma robić za technicznego?
    poza tym było wielokrotnie i wszyscy już wiedzą.

  • 4. Data: 2005-10-07 20:47:51
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-10-07 22:40, anonim napisał(a):

    > Ty chyba nie wiesz co mówisz, skąd 'konsultant' ma wiedzieć co to są logi?
    > I dla czego w ogóle ma robić za technicznego?
    > poza tym było wielokrotnie i wszyscy już wiedzą.

    Jak widać nie wszyscy :-) To tak jak z wyborami: od kilkunastu lat temat
    wałkowany, a i tak tłumy łykają jak pelikany socjalistyczne pitolenie o
    3 milionach mieszkań. ;-)

  • 5. Data: 2005-10-07 20:56:37
    Od: Krzysiek <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2005 22:47:51 +0200, wizardx12 napisal/a:

    > Jak widać nie wszyscy :-) To tak jak z wyborami: od kilkunastu lat temat
    > wałkowany, a i tak tłumy łykają jak pelikany socjalistyczne pitolenie
    > o 3 milionach mieszkań. ;-)

    lepsza stara znana kiełabasa wyborcza niż pitolenie o cudownych
    środkach ;)

  • 6. Data: 2005-10-07 21:08:08
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 7 Oct 2005 22:22:23 +0200, w <di6les$khk$1@nemesis.news.tpi.pl>, "tpi"
    <g...@h...pl> napisał(-a):

> [...]
    > to zrezygnuję z ich usług. Fakt faktem - nie można ufac maszynom.Zrobiłem

    Może najpierw należałoby przejrzeć archiwum grupy albo mForum (czy jak to się
    tam nazywa). Poczekasz jakieś 10-14 dni. 48 godzin? Hahahahhaha!

  • 7. Data: 2005-10-07 21:54:05
    Od: "Garbo" <g...@h...pl>

    Wlasnie gadalem z jakas panna z mBanku przez chata - faktycznie ok 10 dni to
    trwa. W kazdym razie pie&^%^& te wpłatomaty - raz wystarczy, lepiej poczekać
    i wpłacić w okienku gdzieś w banku, ale człek się pokusił że otwarty 24h i
    bez kolejki (prowizje to walę... nie znoszę kolejek)

  • 8. Data: 2005-10-07 21:57:23
    Od: "Garbo" <g...@h...pl>

    No cóż - nie korzysta się z newsów bankowych to się tak ma;) - dopiero w
    necie po fakcie wyszukałem info o problemie i "Polak mądry po szkodzie" -
    no, ale człowiek uczy się na własnych błędach...

  • 9. Data: 2005-10-08 08:59:23
    Od: Kajo <k...@W...tlen.pl>

    "Garbo" <g...@h...pl> napisal:

    > No cóż - nie korzysta się z newsów bankowych to się tak ma;) - dopiero
    > w necie po fakcie wyszukałem info o problemie i "Polak mądry po
    > szkodzie" - no, ale człowiek uczy się na własnych błędach...

    To teraz prosze poszukac w necie jak sie poprawnie cytuje:)

    pozdrawiam.

    --
    Kajo

  • 10. Data: 2005-10-08 20:03:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Garbo" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poczekać i wpłacić w okienku gdzieś w banku, ale człek się pokusił że
    > otwarty 24h i bez kolejki (prowizje to walę... nie znoszę kolejek)

    Nie wiadomo po co mBank rozwija te wplatomaty , mkioski itp, placa za to
    klienci, prowizjami za przelew i niskim oprocentowaniem kont. Dzieki temu
    jest duze pole dla konkurencji np Lukasa (e-pro), Pluskonta w VW itd.
    Niedlugo ma wystartowac Toyota, tzn jest sporo miejsca dla nowych rywali.