  • 1. Data: 2005-10-08 12:39:20
    Temat: KK odsetki
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam takie krótkie pytanie do specjalistów od KK.
    Czy naliczone odsetki na KK są doliczane do zadłużenia ( kapitalizowane) i
    od nich tez banki naliczają odsetki. ?

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-10-08 13:13:30
    Temat: Re: KK odsetki
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy naliczone odsetki na KK są doliczane do zadłużenia ( kapitalizowane) i
    > od nich tez banki naliczają odsetki. ?

    Zazwyczaj jest tak że odsetki stanowią jedną z części składowej splaty
    minimalnej

    Darek

  • 3. Data: 2005-10-08 13:35:11
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Zazwyczaj jest tak że odsetki stanowią jedną z części składowej splaty
    > minimalnej
    >
    > Darek

    Dzięki za informacje. W międzyczasie na www.kartyonline.pl też znalazłem
    podobną informacje :
    "Mechanizm funkcjonowania kart powoduje, że minimalna spłata w każdym
    przypadku pokrywa odsetki i w ten sposób banki wykluczają możliwość
    pobierani odsetek od odsetek, czego zabrania prawo."

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-10-08 14:47:46
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 8 Oct 2005 14:39:20 +0200, Marcin_P. napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam takie krótkie pytanie do specjalistów od KK.
    > Czy naliczone odsetki na KK są doliczane do zadłużenia ( kapitalizowane) i
    > od nich tez banki naliczają odsetki. ?

    Generalnie odsetki nie są kapitalizowane.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-10-08 15:20:49
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <5...@4...net>, ...@...c says...

    > Generalnie odsetki nie są kapitalizowane.

    Hmmmm??? to chyba bardziej zalezy od tego jaka minimalna splate zyczy
    sobie bank. Przy splacie czesci zadluzenia na KK najpierw splacasz
    wszystkie oplaty finansowe a dopiero pozniej glowne zadluzenie. Jesli
    minimalna kwota bedzie mniejsza od odsetek to niesplacona czesc odsetek
    zostanie dopisana do rachunku.

    AP

  • 6. Data: 2005-10-09 07:22:11

    Dnia Sat, 08 Oct 2005 15:20:49 GMT, AP napisał(a):

> [...]
    > wszystkie oplaty finansowe a dopiero pozniej glowne zadluzenie. Jesli
    > minimalna kwota bedzie mniejsza od odsetek to niesplacona czesc odsetek

    Nie bardzo rozumiem twojego rozumowania - moze jestem wczorajszy ale
    pytanie było czy w KK nastepuje kapitalizacja odsetek. Najkrótsza możliwa
    uzasadniona odpowiedz : nie ponieważ art 482 p1 KC na to nie zezwala.
    Tak wiec szkoda dywagować dalej.

    --
    pozdrawiam,