  • 21. Data: 2005-10-09 17:31:45
    Temat: Re: [BPH] Kody SMS
    Od: Damian Grela <d...@i...pl>

    > Hi hi pewnie każdy , kto używa IE :) /jest pod IE6.0/
    > Kombinacja Opery 8,0 i Javy Sun 1,4 jakoś jej nie widzi. Może powninienem
    > zainstalować wyższą wersję Javy ???

    Nie pomoże, bo niestety w Applecie nie ma obsługi kart
    mikroprocesorowych :(...

  • 22. Data: 2005-10-09 18:11:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-09 19:31, osobnik podający się za Damian Grela, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Nie pomoże, bo niestety w Applecie nie ma obsługi kart
    > mikroprocesorowych :(...

    Na Firefoxie działa.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2005-10-09 18:14:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek wrote:
    > Od poniedziałku do piątku w godzinach 6 rano (chyba) do 20 (na pewno)
    > A na pewno jest to napisane w umowie.

    No a mnie dzisiaj zadzialalo ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 24. Data: 2005-10-09 19:16:10
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > No a mnie dzisiaj zadzialalo ;)

    Ale czy nastąpiło fizyczne księgowanie?

    Darek

  • 25. Data: 2005-10-09 20:07:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek wrote:
    > Ale czy nastąpiło fizyczne księgowanie?

    Ale ja mowie o fizycznym przybyciu SMsa, co mi umozliwilo zlecenie operacji.

  • 26. Data: 2005-10-09 20:35:57
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Ale ja mowie o fizycznym przybyciu SMsa, co mi umozliwilo zlecenie
    > operacji.

    Umożiwiło przyjęcie do realizacji czy wykonanie transakcji?
    Do Sezama zaloguje sie 24/H ale jk zlecę o 1 w nocy przelew to on zostanie
    wykonany w godzinach pracy systemu transakcyjnego. Sezam takowym nie jest.

    Darek

  • 27. Data: 2005-10-10 07:04:13
    Od: ".:zupa:." <yz_xplyd_yz(rot-11)@o2.p>

    Once upon a time *JG* told us:
    > SMSy juz smigaja, przychodza od razu po wygenerowaniu. Jak u was?

    Wlasnei zadzownilem do Call-Center,

    problem techniczny, system down, do konca m-ca promocja, za sms-y nie sa
    pobierane oplaty.
    Dwa sms-y juz wygenerowalem, i echo w telefonie, a teraz strona juz wisi....

    Regards

    ___________
    np. OPERA IX - Maleventum
    ___________

  • 28. Data: 2005-10-10 07:45:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek wrote:
> [...]
    > Do Sezama zaloguje sie 24/H ale jk zlecę o 1 w nocy przelew to on
    > zostanie wykonany w godzinach pracy systemu transakcyjnego. Sezam

    Do realizacji - jak to sezam. Ale przy zewnetrznym przelewie to i tak nic mi
    nie zmienia ;)
    A przy wewnetrznych - no rzeczywiscie moze byc bol :)

  • 29. Data: 2005-10-10 07:54:26
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    :zupa:. <yz_xplyd_yz(rot-11)@o2.p> napisał(a):

    > Dwa sms-y juz wygenerowalem, i echo w telefonie, a teraz strona juz wisi....

    Do mnie w sobotę SMS przyszedł po 4 godzinach. A system internetowy dziś
    wydaje się wisieć w całości - nie udało mi się dziś zalogować.

    Modernizacja, wamać. Dobrze, że ważny przelew, który musiał wyjść najpóźniej
    dziś, wklepałam w sobotę.

    --
    JoP