  • Data: 2004-04-16 21:40:29
    Temat: Re: [BPH] Brak kasy ?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik SebCz napisał:
    > Przepraszam, że znowu o BPH, ale... no zmroziło mnie własnie - loguję
    > się własnie 22:56 i widzę zero środków bieżacych, zero lokat na swoim
    > koncie w Sezamie. Nie muszę nadmieniać, że stan faktyczny jest inny.
    > Czy to objaw jakichś prac, czy ktoś obrobił mi konto w taki psrytny
    > sposób, że nie widać tegow w historii ????

    Zalozylem konto w BPH niecaly miesac temu, bo skusily mnie e-maile. I
    mam tego banku coraz bardziej dosyc. Nie dosc ze maile z saldem rachunku
    przylaza kiedy chca (czasami dwa dziennie, czasami zaden, czasami rano,
    a dzisiaj wieczorem), to jeszcze platnosci karta wisza w kosmosie.
    Zaplacilem Maestro w poniedzialek i do dzisiaj saldo rachunku nic o tym
    nie wie i ciagle mam tyle kasy ile mialem wczesniej. Oczywiscie
    transakcji tej nie ma w historii.

    Jak tak dalej pojdzie, to chyba sie z nimi szybko pozegnam. Inteligo
    mnie rozbestwilo. ;-)

    Bartol